آشنایی با انواع خدمات پستی

خدمات پستی :

امروزه به دلیل خریدهای اینترنتی اداره پست ، تیپاکس و شرکت های باربری خدمات پستی متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهند. شما می توانید از این خدمات استفاده کرده و در راستای بهبود ارسال کالاهای تان یکی از این خدمات را برای هر نوع کالایی که دارید انتخاب کنید.

انواع خدمات پستی :

خدمات پستی دارای انواع متفاوتی می باشد که عبارت است از :

1. رستانت :

افرادی که به هر دلیلی آدرس دقیق پستی و کدپستی ندارند می توانند از اداره پست، تیپاکس و شرکت های باربری درخواست نمایند که کالاهای آنها را به یک اداره و یا شرکت مشخصی آورند تا آنها را دریافت کنند. به این نوع از خدمات پستی رستانت نیز می گویند که بر روی آن بسته ارسالی نام و مشخصات گیرنده وارد می شود و زمان تحویل باید آن فرد کارت شناسایی ارائه دهد.

ارسال کالا - فروشگاه اینترنتی ابزار🛠️ |

2. پست اکسپرس :

 این سرویس که یکی دیگر از خدمات پستی می باشد به درخواست فرستنده سریعتر ارسال می گردد و برای این سریع ارسال شدن هزینه جداگانه ای را پرداخت می کند. بسته هایی که در این نوع از سرویس قرار می گیرند دارای حق تقدم ارسال می باشند.

3. پست تبلیغ :

در این روش اداره پست و یا شرکت های باربری با بهره گیری از امکاناتی که در فضاهای تبلیغاتی وجود دارد برای اشخاص حقوقی اقدام به تبلیغ می نمایند. درج آگهی هایی روی سقف، پیشخوان و … از جمله خدمات این نوع از سرویس دهی شرکت ها می باشد.

4. پست مستقیم :

 یکی دیگر از خدمات پستی این نوع سرویس دهی می باشد که در این سرویس عرضه کننده کالا و دریافت کننده با یکدیگر می توانند رابطه مستقیم داشته باشند. در واقع باید بدانید این سروی بسیار جدید است و بسیاری از کسانی که در حلقه کسب و کار حضور دارند می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

5. صندوق پست صوتی :

در این نوع از خدمات پستی فردی که تماس گیرنده می باشد می تواند بدون محدودیت های مکانی و یا زمانی برای مشترکینی که دارای این سرویس می باشند پیغام ارسال کنند. برای استفاده از این سرویس شما باید کد اشتراک داشته باشید و رمز عبورتان هم شخصی می باشد که می تواند آن را از شرکت های باربری دریافت کنید.

6. پست سفارشی :

در این روش پستی بعد از اینکه مرسولات به گیرنده ارائه شود از آنها قبض رسید دریافت می شود تا به فرستنده آن را تحویل دهند.

سایت:
www.postbar.ir
تلفن تماس:
09422020249

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *