چطور مرسولات پستی رو رهگیری کنیم؟

رهگیری مرسولات پست

اطلاع از مکان دقیق بسته پستی خود یکی از دغدغه های اصلی ارسال کننده ها و دریافت کننده ها می باشد که امورزه با پیشرفت تکنولوزی این امر محقق شده و شما میتوانید فقط با یک اپلیکیشن رهگیری مرسولات پست خود را انجام دهید.

رهگیری پستی یعنی اختصاص یک کد به آن مرسوله برای پیگیری نحوه ی ارسال آن. به کمک این کد رهگیری پست مشتریان می توانند اطلاعات بسته ی پستی خود نظیر تاریخ، ساعتی که پست محموله ی نام برده را دریافت و پذیرش کرده است، اسامی فرستنده و گیرنده ی بسته ی پستی، وزن بسته و نیز میزان هزینه ی ارسال را دریافت کنند. یکی از مهم ترین و بهترین مولفه های پیگیری بسته با کد رهگیری این است که شما می توانید موقعیت مکانی بسته ی پستی خود لحظه به لحظه مشاهده کنید و تا زمانی که مرسوله به مقصد می رسد مشتریان قادر هستند موقعیت آن را پیگیری کنند.

اپلیکیشن پیگیری مرسولات پست ، یک اپلیکیشن جامع برای پیگیری بسته های پستی هست که خدمات انواع شرکت ها رو پوشش میده، نظیر:

کافیه اپلیکیشن پیگیری مرسولات پستی، رو گوگل پلی دانلود کنید و بعد از ورود به برنامه، شرکتی که توسط اون بسته پستی رو ارسال کردید، انتخاب و شماره مرسوله رو در برنامه ثبت کنید.

جالبه بدونید با کمک این برنامه، میتونید محاسبه قیمت ارسال بسته پستی، پیگیری کارت سوخت و خیلی کارای دیگه رو هم انجام بدید.

با اپلیکیشن پیگیری مرسولات پستی، دیگه نگران رهگیری مرسولات پست نباش.

7 دیدگاه برای “چطور مرسولات پستی رو رهگیری کنیم؟

  1. ناهید ترابی گفته:

    این سایت رهگیری یکی از جامع ترین و بهترین روش هاست

  2. محمد فلاحی گفته:

    سلام واقعا خسته نباشید میگم که جایگاه پستکس در این جا دیده میشه و یک استارت اپ موفق که روی سکو دیده میشه

  3. شاملو گفته:

    بسیار عالیه ،سایت رهگیری پستکس بسیار دقیق و به روز بود من چک کردم ممنونم

  4. ریحانه منصوری گفته:

    اپلیکشن خیییلی کاربردیه عالیه واقعا من همه رهگیری هامو میتونم تو یه اپلیکشن انجام بدم دیگه نیاز نیست برای هر رهگیری تو سایت خود شرکت ها برم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *