آشنایی با جدیدترین تکنولوژی های پستی

جدیدترین تکنولوژی های پستی

به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده در راستای نوآوری و ارائه سرویس های جدید به مشتریان، جدیدترین تکنولوژی های پستی و سرویس های هوشمند به شبکه های پست اضافه شده اند .

تکنولوژی های پستی

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی تاثیر این مهم را روی صنعت پست هم میتوان مشاهده کرد که با ارائه تکنولوژی های جدید پستی باعث افزایش اطمینان و تسریع روند پست شده است در ادامه به چند مورد از این تکنولوژی ها که در کشور ما ارائه شده میپردازیم

جدیدترین تکنولوژی های پستی
جدیدترین تکنولوژی های پستی

تکنولوژی های پستی و سرویس اعتبارسنجی نشانی مشتریان

یکی از جدیدترین تکنولوژی های پستی سرویس اعتبارسنجی نشانی مشتریان می باشد. این سرویس این امکان را در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی قرار می دهد تا با توجه به ساز و کار اجرای که ترکیبی از خدمات الکترونیکی و فیزیکی می باشد اقدامات لازم را نسبت به اعتبارسنجی نشانی پستی مشتریان و مخاطبان خود انجام دهند.

سرویس ویژه فرودگاهی

با هدف افزایش رضایت مشتریان و بهره گیری از توان و امکانات مرتبط با بخش خصوصی اقدامات لازم برای راه اندازی یکی از جدیدترین تکنولوژی های پستی که همان سرویس سریع ویژه فرودگاهی می باشد انجام گرفته است. از طریق این سرویس مرسولات پستی در استان هایی با مراکز فرودگاهی تعهد می دهند تا در روز قبول مرسولات آن ها را توزیع کنند. بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته مرسولات پستی از طریق سریع ترین مسیر هوایی به فرودگاه مهرآباد تهران ارسال می شوند و با توجه به تعهدی که این سرویس داده است به صورت رستانت و یا در نشانی گیرنده مرسولات پستی توزیع می یابند.

سامانه هوشمند صنادیق شخصی

تکنولوژی و یا سیستم هوشمند صنادیق شخصی برای مدیریت صنادیق شخصی و ثبت اطلاعات مشتریان به صورت مکانیزه، مرسولات تحویل داده شده به آن ها در صنادیق شخصی به صورت متمرکز راه اندازی شده است. در این سامانه دسترسی مشتریان به کارتابل بسته های پستی به صورت الکترونیک ایجاد شده است و اطلاع رسانی وضعیت مرسولات مشتری در بستر ایمیل و پیامک امکان پذیر شده است. این سامانه به منظور تبادل اطلاعات مورد نیاز با دیگر سیستم های عملیاتی پستی به صورت یکپارچه ارتباط دارد. از دیگر امکانات این سامانه می توان به امکان ارائه گزارشات مالی، آماری و عملکردی مختلف به متصدیان و مشتریان پستی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :

سرویس سابکس

4 دیدگاه برای “آشنایی با جدیدترین تکنولوژی های پستی

  1. نسیم یوسفی گفته:

    چقدر خوبه که با وجود خدمات شما تغییری پیشرفته در ارسال مرسولات شکل گرفت ، پستبار خدماتش جامع هست

  2. محمد فلاحی گفته:

    چقدر عالی میشه که توی سیستم های پستی شاهد پیشرفت تکنولوژی های جدید باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *