شبکه ریلی و اتصال آن به ناوگان درون شهری رمز موفقیت اینترسیتی

شبکه ریلی

اینترسیتی، در اقدامی قابل ستایش سعی بر آن کرد تا مراکز عملیاتی خود را از طریق ناوگان ترکیبی به یکدیگر متصل سازد.این ناوگان متشکل از شبکه ریلی ، موتور های برقی، اتومبیل ها و نیز سایر زیر ساخت های حمل و نقل عمومی است. این شرکت بدین ترتیب موفق به ارائه خدمات درب تا درب گردیده است.

اینترسیتی یک سرویس درب تا درب

یکی از مشکلات این شرکت برای ارائه خدمات در حوزه استحفاظی خود، وجود جاده های محدود و پر ترافیک است.
 اینترسیتی با ایجاد زیر ساخت های لجستیکی کارامد، مانند خطوط ریلی و قطارهای سریع السیر و نیز موتور سیکلت های برقی توانسته است به یک شرکت لجستیکی با خدمات درب تا درب تبدیل شود.

سرعت اینترسیتی در خدمات رسانی بسیار بالاست، به طوری که بیش از 95 درصد سفارشات این شرکت ظرف 15 دقیقه به دست مشتریان میرسد.

یک پارچگی اطلاعات راز پیشرفت اینترسیتی

آنچه شرکت اینترسیتی را در بدست آوردن موفقیت های بزرگ یاری کرده است یکپارچه سازی اطلاعات میان شبکه های ریلی منطقه خدمات رسانی خود با شرکت های باربری طرف قرارداد و نیز مراکز لجستیکی خود است.

کارامدی اینترسیتی در لجستیک دارو

اینترسیتی توانست با مدوامت در خدمات رسانی درست، سریع و نیز حفظ کیفیت و سلامت مرسوله ها، در حوزه دارو، مواد غذایی و به طور کلی محصولاتی که مستلزم نگهداری در شرایط خاص هستند نیز ورود و کسب اعتبار کند. این روند منجر به اعطای جایزۀ ملی صنعت راه‌آهن در سال 2017 به اینترسیتی شد.


شرکت اینترسیتی از الگوی “کلیک ‌کن، بردار، بسته‌بندی ‌کن و ارسال ‌کن” پیروی میکند. دراین روش استفاده از قطار های سریع السیر و نیز سرویس های محلی سازگار با محیط زیست جایگزین روش سنتی جمع آوری، دپو و ارسال دسته جمعی میشود. این بدین معناست که مرسوله ها پس از دریافت توسط اینترسیتی بلافاصله وارد مرحله ارسال میشود.

لجستیک دوچرخه

شرکت اینترسیتی به منظور افزایش سرعت در حمل و نقل و نیز انعطاف در تغییر پایه های لجستیکی، از باکس های چرخ دار استفاده میکند. این باکس ها پس از حمل با ناوگان ریلی قابلیت جداسازی از واگن و اتصال سریع به تریلرهای درون شهری را دارند. با استفاده از این سرویس ایستگاه های درون شهری قابلیت تبدیل به هاب لجستیکی را پیدا میکنند که این اتفاق میتواند به تحولی عظیم در حوزه حمل و نقل بیانجامد.

2 دیدگاه برای “شبکه ریلی و اتصال آن به ناوگان درون شهری رمز موفقیت اینترسیتی

  1. محمد فلاحی گفته:

    عالی بود واقعا انشالله در ایران هم بزودی شاهد این مورد در صنعت لوجستیک باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *