افزونه پستکس و جذابیت های آن

افزونه پستکس

برای توضیح و کاربرد « افزونه پستکس » ، ابتدا لازم است «ورد پرس» را با مثالی ساده مانند پخت پیتزا برایتان توضیح دهیم!. اگر بخواهید پیتزا درست کنید، می‌بایست تمام مراحل آن، از درست کردن خمیر تا خرد کردن مواد لازم و قرار دادن در فر را خودتان انجام دهید. و قطعا ابتدا می‌بایست این کار را بلد باشید. ولی راه دیگری هم وجود دارد!، اینکه پیتزای نیمه آماده را از بازار تهیه کنید و مطابق با سلیقه‌تان چیزی به آن اضافه کرده و سپس آن را در فر قرار دهید. این درست کاری است که ورد پرس برای شما انجام می‌دهد.

افزونه پستکس

حالا و با این توضیح مشخص می‌شود که چرا بسیاری از کسب و کارها، بجای هزینه برای طراحی سایت، از «ورد پرس» استفاده می‌کنند، و بدین ترتیب در هزینه ها و وقت صرفه جویی می‌کنند.

با وردپرس می‌توانید بدون کدنویسی و درگیر شدن با کارهای پیچیده، یک وبلاگ، سایت شخصی یا فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید. آمارها نشان می‌دهند که در حال حاضر یک سوم سایت‌های دنیا از وردپرس استفاده می‌کنند.

سادگی و متن باز بودن (open source)

مهمترین ویژگی وردپرس سادگی آن است. به طوری که پس از نصب، شما عملا با یک محیط گرافیکی بسیار ساده مواجه هستید. آنقدر ساده که حتی کاربران آماتور نیز به سهولت می‌توانند از آن استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی های ورد پرس متن باز (open source) بودن آن است. یعنی کلیه‌ی کدهای نوشته شده در وردپرس قابلیت دسترسی و توسعه، برای تمام استفاده کنندگان را دارد. با استفاده از این این قابلیت برخی توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان روی هسته اصلی وردپرس، بعضی روی افزونه‌ها و برخی هم قالب‌های وردپرس را می‌سازند یا به‌روزرسانی می‌کنند.

ضرورت استفاده از سایت سازها

یکی از نامهایی که برای توصیف عصر کنونی استفاده میشود، عصر ارتباطات است. رشد و توسعه راه های ارتباطی بسترهای جدیدی برای تبادلات انسانی به وجود آورده و فرصت های جدیدی مانند تجارت الکترونیک را پیش روی انسان‌کنونی قرار داده است.

تجارت الکترونیک نیاز به مواجهه‌ی حضوری را، برای داد و ستدهای خُرد و کلان تا حد چشمگیری مرتفع کرده است. مضاف بر این تبلیغات در فضای الکترونیک و به طور خاص فضای اینترنت، نسبت به تبلیغات میدانی بسیار کمتر و مقرون به صرفه‌تر است. لذا بهره‌گیری از پتاتسیل های فضای مجازی مد نظر تمام فعالین اقتصادی در تمام صنوف می‌باشد.

برای استفاده از ظرفیت اینترنت برای کسب و کارتان ابتدا می‌بایست که برای ساخت سایت فروشگاهی‌تان اقدام کنید. و در این جاست که اهمیت سایت سازها مشخص میشود. در واقع اماده سازی سایت فروش به مثابه افتتاح یک فروشگاه در دنیای واقعی است. البته با هزینه‌ای بسیار پایین‌تر.

ووکامرس

ووکامرس یکی از افزونه های وردپرسی برای ساخت فروشگاه‌ اینترنتی است. عدم محدودیت در استفاده از این پلاگین، محیط کاملا فارسی، قابلیت گزارش‌‌گیری هوشمند و دقیق، نمایش جزئیات فروش و قابلیت انبارگردانی، قابیلت اتصال به سرویس های پستی و نیز امکان استفاده از درگاه‌های پرداخت آنلاین (مانند: شاپرک)…باعث شده است که در حال حاضر بیش از 6 میلیون سایت ورد پرسی از این افزونه استفاده کنند.

پست لجستیک، پلی از مَجاز به واقعیت

دنیای مجازی با تمام قابلیت های خود در تبلیغ وفروش، در گام آخر تحویل کارایی چندانی ندارد. به بیان دیگر شما می‌توانید کالای مورد نظرتان را در فضای مجازی جست و جو، انتخاب و خرید کنید ولی نمی‌توانید مجازی تحویل بگیرید! لذا نیاز به زیر ساخت های لجستیکی برای تمامی سایت های فروشگاهی لازم و ضروری است.

افزونه پستکس

ارسال آسان با افزونه پستکس

فروشگاه های اینترنتی و به طور کلی کسب و کارهای آنلاین به منظور ارسال محصولات برای مشتریان خود از کوریر سرویس های پستی استفاده می‌کنند. البته استفاده از خدمات این شرکت‌ها، خود نیازمند مراجعه به سایت های جداگانه و پروسه ثبت سفارشی متفاوت است.

شرکت پستکس با ارائه‎ی افزونه ای، حمل و نقل محور ،سازگار با «ووکامرس» برای تمام سایت های فروشگاهی وردپرس، امکان ثبت سفارش را در همان سایت فروشگاهی، فراهم کرده است. بدین ترتیب علاوه بر صرفه جویی در وقت برای مشتریان، اعتبار و کارایی سایت نیز ارتقا یافته و لذت یک خاطره خوش از خرید آنلاین برای مشتریان رقم می‌خورد.

5 دیدگاه برای “افزونه پستکس و جذابیت های آن

  1. سمانه رحمتی گفته:

    واقعا عالی و پرکاربرد برای فروشگاه اینترنتی بود و استفاده راحتی داشت
    ممنون از پستکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *