کسب و کارهای اینستاگرامی و پیشنهادات پستکس!

کسب و کارهای اینستاگرامی

واژه اینستاگرام ترکیبی از دو واژه Instant Camera و Telegram به معنی پیام‌رسانی فوری از راه عکس و دوربین است. اولین نسخه این شبکه اجتماعی در اکتبر سال 2010 ارائه شد و توانست طی 2 سال 100 میلیون فالوور بدست بیاورد. این عدد تا سال 2014 به 300 میلیون فالوور رسید. این رشد سریع که منجربه خلق بزرگترین جامعه مجازی در جهان شد، خیلی زود مورد توجه فعالین اقتصادی قرار گرفت و بدین ترتیب کسب و کارهای اینستاگرامی به وجود آمدند.

کسب و کارهای اینستاگرامی

مطابق با گفته های «شریل سندبرگ» ، یکی از اعضای ارشد هیئت مدیره فیسبوک، بیش از ۲۵ میلیون شرکت اقتصادی در اینستاگرام صاحب اکانت تجاری هستند که از این میان، ۲ میلیون اکانت متعلق به بازاریابان آنلاین است.

نحوه ایجاد کسب و کارهای اینستاگرامی

ساخت اکانت تجاری در اینستاگرام تفاوتی با ساخت اکانت معمولی در این اپلیکیشن ندارد، و تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب گزینه بیزینس از قسمت تنظیمات است. ساخت اکانت تجاری در اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد تا، بروشوری از محصولات خود تهیه کرده و از این طریق محصولاتتان را در قالب پست‌، استوری‌ و بخش فروشگاه (که جدیدا به اینستاگرام اضافه شده) برای فروش در معرض دید کاربران دیگر قرار دهید.

مطابق با آمار غیر رسمی منتشر شده، در حال حاضر بیش از 30 درصد ایرانیان استفاده کننده از اینترنت، در اینستاگرام حضور دارند. و این به معنای وجود پتانسل های بالای بازاریابی در این شبکه اجتماعی است.

محدودیت ها در اینستاگرام

با وجود ارائه آپشن های مختلف و به روز رسانی های متعدد از سوی اینستاگرام ، اما همچنان کسب و کارهای اینستاگرامی در امر فروش با محدودیت های متعددی رو‌به‌رو هستند. یکی از این محدودیت ها عدم وجود درگاه پرداخت در صفحه اینستاگرام است.

ارسال محصولات خریداری شده نیز خود مستلزم انجام فرآیندی جداگانه در سایتی دیگر است. یعنی یک بار خرید محصول از صفحه اینستاگرام، یک بار پرداخت بهای کالا از درگاه های موجود در صفحات دیگر و یک بار هم ثبت سفارش از سایت کوریر سرویس ها.

محدودیت هایی که ذکر شد، فرآیند خرید را خسته کننده و طولانی میکند.

خدمات پستکس برای کسب و کارهای اینستاگرامی

شرکت پستکس، در نقش یک آنلاین هاب پستی، با ارائه خدمت «سابکس» به تمامی کسب و کارهای اینستاگرامی، ضمن ایجاد پنل مجزا همراه با ارائه گزارشات سیستمی، امکان استفاده از درگاه پرداخت و نیز ثبت سفارش انبوه و غیر انبوه را برای فعالین این عرصه فراهم کرده است.

یکی دیگر از خدمات شرکت پستکس، سرویس امنیتو می‌باشد. با استفاده از این سرویس خریداران و فروشندگان با اطمینان از کیفیت مرسوله و نیز پرداخت بهای آن می‌توانند سطح مبادلات خود را افزایش دهند. سرویس های پیش کرایه، پس کرایه و COD نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط پستکس است.

1 دیدگاه برای “کسب و کارهای اینستاگرامی و پیشنهادات پستکس!

  1. ناهید گفته:

    یکی از بهترین روش های پستی برای افراد دارای فروشگاه های اینترنتی پستکس هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *