ارسال انبوه و خدمات سفارش انبوه در پستکس

ارسال انبوه

در کنار خرده فروشی و تک ارسال های پستی، هستند شرکت هایی که سطح مراسلات آنها بیشتر بوده و در اصطلاح ارسال انبوه داشته باشند. ارسال‌انبوه ضمن صرفه اقتصادی اما با مشکلاتی نیز همراه است. یکی از مشکلات مذکور، ثبت سفارش انبوه است. مسیری که به دلیل طولانی و زمانگیر بودن خسته کننده و گاها پر اشتباه است. در ادامه به مبحث سفارشات انبوه و سازمانی می‌پردازیم.

ارسال انبوه

مزایای ارسال انبوه

منطقی است که برای مراسلات با تعداد بالا از سرویس های ارسال‌انبوه استفاده شود. بدین ترتیب مبتنی بر اصل سود حاصل از صرفه مقیاس، بسیاری از هزینه ها کاهش یافته و قیمت برای مصرف کننده اقتصادی تر می شود. ارسال‌انبوه همچنین در سرعت پست بسیار اثر گذار خواهد بود. مضاف بر تمام موارد ذکر شده، پست و ارسال محصولات با تعداد بالا عملا بغیر از ارسال‌انبوه راه دیگری نخواهد داشت.

معایب ارسال انبوه

ارسال محصولات از طریق انبوه، اگر چه مزایای بسیاری دارد اما با چالش هایی نیز روبرو است. ارسال‌انبوه در بسیاری از مواقع مساوی است با مقاصد مختلف و مسیرهای متنوع. این امر باعث افزایش هزینه های ارسال خواهد شد. اشتباه در ارسال و یا گاها مفقود شدن تعدادی از بارها نیز از دیگر مشکلات ارسال‌انبوه است. ثبت سفارش انبوه نیز خود یکی از مشکلات و سختی های ارسال انبوه خواهد بود.

ثبت سفارشات انبوه در سامانه پستکس

پستکس به منظور تسهیل در امر ارسال‌انبوه ، خدمات شایانی در قالب ثبت سفارش انبوه دارد. خدماتی مانند، ثبت سفارش ساده، تخفیفات ویژه، گزارشات سیستمی و ارائه خروجی برای پایش مراسلات.

انتخاب کوریر در ثبت سفارش انبوه

در هنگام استفاده از سرویس ارسال‌انبوه در سامانه پستکس، باید دقت داشته باشید، نوع کوریر سرویس انتخابی می‌بایست واحد باشد. به عبارتی ساده تر شما برای ارسال تمام بسته های خود از یک سرویس پستی استفاده خواهید کرد.

ثبت سفارش یکباره و گزارش سیستمی

در ثبت سفارش انبوه پستکس، تمامی سفارشات در یک صفحه ثبت شده و علی رغم ثبت با یک شماره واحد، برای هریک از مرسوله ها کد رهگیری جداگانه صادر می‌شود. همچنین پس از ثبت سفارشات امکان دریافت خروجی نیز مهیا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *