چگونه با پستکس فرهنگ سازمانی خود را ارتقا دهیم

فرهنگ سازمانی

اگر صاحب کسب و کار هستید حتما فرهنگ سازمانی مخصوص به خود را دارید.

در این مقاله می خواهیم درباره فرهنگ سازمانی شرکت و مجموعه ها صحبت کنیم. زیرا اگر فرهنگ درون سازمانی مجموعه شما درست و اصولی باشد می توانید به موفقیت های زیادی دست پیدا کنید.

فرهنگ سازمانی مختص کسب و کارهای کوچک نیست. حتی شمایی که صاحب فروشگاه اینستاگرامی هستید نیز باید فرهنگ سازمانی داشته باشید.

استراتژی راهبردی شرکت وراکیو در ارتقای فرهنگ سازمانی

شرکت “ورکیوا” که در زمینه طراحی پلت‌فرم‌های ابری ویژه سازمان‌ها و تقویت ارتباطات داخلی شرکت‌ها فعالیت می‌کند، شرکتی است که خود سمبل تمام نمای ارتباطات شفاف و سازنده‌ی درون‌سازمانی محسوب می‌شود. در این شرکت یک فرهنگ سازمانی خاص حاکم است که ما را به‌یاد جمله مشهور «زنده‌باد مخالف‌من» می‌اندازد.

در شرکت ورکیوا، شرایط به‌گونه‌ای شکل گرفته که مخالفت کارکنان با طرح‌های پیشنهادی مدیریت شرکت نه‌ تنها با برخورد چکشی و قهرآمیز مدیران شرکت مواجه نمی‌شود، بلکه تشویق نیز می‌شود و افرادی که با استدلال‌های درست، مدیریت شرکت و ایده‌های مطرح‌شده توسط مدیران را به چالش می‌کشند و آنها را رد می‌کنند به‌طور علنی مورد‌تقدیر قرار می‌گیرند.

برای مطالعه بیشتر : توصیه های مفید برای فروشگاه های اینترنتی و تجارت الکترونیک

در واقع مدیران ورکیوا نمادهای واقعی و تمام‌عیار صبر مدیریتی و انتقادپذیری سازمانی هستند که همین روحیه را به تمام کارکنان شرکت نیز منتقل کرده‌اند؛ به‌طوری‌که در این شرکت کسی از مخالفت دیگران با خود و ایده‌ها و طرح‌های خود ناراحت و خشمگین نمی‌شود و به انتقاد دیگران نه به‌عنوان عاملی ناخوشایند، بلکه به‌عنوان خروجی یک پژوهش و نظرسنجی رایگان نگاه می‌شود که به‌صورت خودجوش توسط دیگران انجام شده و نتایج موثر آن بدون هیچ چشم داشتی در اختیار مدیران یا کارکنان شرکت قرار می‌گیرد.

جالب‌تر آنکه همین رویکرد مبتنی بر انتقادجویی و استقبال از مخالفت دیگران در مورد رابطه شرکت با مشتریانش نیز مصداق پیدا می‌کند؛ به‌طوری مدیران و کارکنان ورکیوا با آغوشی‌باز با هرگونه انتقاد و مخالفت و حتی حملات لفظی مشتریان به شرکت برخورد می‌کنند و به هیچ‌وجه نسبت به این واکنش‌ها موضع منفی نمی‌گیرند، چراکه معتقدند مشتریان و عوامل بیرون از شرکت با بیان نظرات منفی و انتقادآمیز خود در واقع نقش سفیران بخش تحقیق و توسعه و بازاریابی شرکت را بازی می‌کنند.

در نتیجه‌ی حاکم‌بودن چنین فرهنگ سازمانی جالبی در شرکت ورکیوا است که این شرکت توانسته به‌طور فزاینده‌ای بر تعداد مشتریان وفادارش بیفزاید به‌طوری که حتی مشتریان ناراضی از خدمات شرکت هم حاضرند همچنان با شرکت ورکیوا کار کنند، چراکه پیامدهای مثبت اعتراضات خود نسبت به عملکرد پیشین شرکت را به‌صورت عملی و در قالب تغییر رفتار شرکت مشاهده کرده‌اند.

برای مطالعه بیشتر : پست خارجی با پستکس

حال اگر بخواهید سطح کیفی کسب و کارتان را بالا ببرید می توانید از خدمات پستکس استفاده کنید.

برای شمایی که صاحب فروشگاه اینستاگرامی هستید می توانید از سابکس برای ارتقا کسب و کارتان استفاده کنید.

اگر استفاده از سابکس را در فرهنگ سازمانی خود راه بیندازید می توانید کسب و کارتان را توسعه کنید. زیرا سابکس به شما کمک می کند تا کسب و کار و محصولاتتان را بیشتر و بهتر به مشتری معرفی کنید.

امروزه کم هزینه ترین و سریع ترین راه برای ایجاد فروشگاه آنلاین استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام یا پیام رسان تلگرام می باشد. شما به جز این دو پلتفرم از چه پلتفرمی برای معرفی کسب و کار خود استفاده کرده اید؟

استفاده ساده و ارزان از این نوع زیر ساخت ها تبعاتی نیز خواهد داشت.

به طور مثال اگر تنها در اینستاگرام یک پیج برای کسب و کارتان داشته باشید، تنها راه کنترل سفارش های روزانه مراجعه به دایرکت ها و پیام های واصله می باشد.

حال با قطعی اینترنت و کندی سرعت اینترنت برخی مواقع باز شدن پیام ها دردسرهای زیادی خواهد داشت.

در این پلتفرم ها اطلاعات منسجمی از خریداران اعم از استان، شهر، نوع کالای خریداری شده، تعداد خرید از یک نوع کالا و … قابل گردآوری نمی باشد. در حالی که داشتن چنین اطلاعی به رشد و فروش بیشتر کسب و کارتان کمک زیادی خواهد کرد.

برای مطالعه بیشتر : چگونه با کمک پستکس فروش را افزایش دهیم؟

همچنین امکان اطلاع رسانی جمعی یا پیامکی وجود ندارد و امکان از استفاده از درگاه های پرداخت وجود ندارد.

در این پلتفرم امکان استفاده از سرویس های متنوع پستی با تنفیذ اختیار به مشتری وجود ندارد.

حال آنکه با استفاده از سرویس سابکس می توانید کلیه محصولات خود را در پنل شخصی خود بارگذاری کرده و با دریافت یک لینک اختصاصی و عرضه آن به مشتری یا قرار دادن در بیوگرافی، خریدار با مراجعه به کلیک کردن لینک شما، لیست کاملی از محصولات فروشگاه شما را خواهد داشت. پس لذا به راحتی میتواند با وارد کردن آدرس، نوع کالای منتخب، روش ارسال و حتی نوع سرویس پرداخت از مجموعه شما خرید بنماید که با این روش شما می توانید به امکانات و اطلاعات فوق العاده ای دست پیدا کنید.

به بخشی از آنها در ذیل اشاره می گردد:

اطلاعات آماری از خریداران و فروش ها

بررسی سریع آسان به درخواستها بصورت روزانه

امکان ارتباط با مشتریان بصورت جمعی، خصوصی، پیامکی و ایمیلی

موجودی انبار

رسیدگی به کالاهای ارسال شده

بالانس کیف پول

دسترسی به درگاه پرداخت

دسترسی به انواع روش پرداخت اعم از پسکرایه، پرداخت آنلاین، پرداخت در محل (COD) و خرید فروش امن

امیدواریم با سابکس تجربه فروش بیشتری داشته باشید.

برای مطالعه بیشتر :  تکنیک مدیریت زمانGetting Things Done(GTD)

1 دیدگاه برای “چگونه با پستکس فرهنگ سازمانی خود را ارتقا دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *