ساده ‌ترین راه ارسال کالا با اتوبوس کدام است؟

ارسال کالا با اتوبوس

نحوه ارسال کالا با اتوبوس چگونه است؟

نحوه ارسال کالا با اتوبوس چگونه است؟ چطور می‌توان با چند کلیک مرسوله خود را از طریق پست اتوبوسی ارسال کرد؟ اگر در حال مطالعه این مطلب هستید؛ احتمالا یکی از این سوالات یا مشابه آن‌ها از ذهنتان گذشته است. همه ما می‌دانیم که اتوبوس یکی از اصلی‌ترین ناوگان‌های حمل و نقل بین شهری در اغلب کشورهای جهان است. همچنین بسیاری از مسافرت‌های هر روزه در کشور ما، از طریق سیستم اتوبوسرانی بین شهری انجام می‌شود.

در نتیجه در هر روز، تعداد زیادی از این وسیله نقلیه در جاده‌های کشور در حال تردد است. اتوبوس‌هایی که حتی با تعداد کمی از مسافران نیز، از ترمینال‌های مبدا به سمت شهرهای مقصد رهسپار می‌شوند. بنابراین طبیعی است که از گذشته تا امروز افراد زیادی برای ارسال بار‌های سبک خود از این سیستم استفاده کنند. شاید برایتان جالب اما پست اتوبوسی یکی از بهترین روش‌های برای ارسال فوری  و ارزان قیمت مرسوله به شمار می‌رود. به همین دلیل بسیاری از افرادی که قصد دارند کالای خود را با هزینه کم و البته سرعت بالا به دست گیرنده برسانند؛ این روش پستی را انتخاب می‌کنند.

در این مطلب به شما خواهیم گفت که چطور بسته پستی خود را با اتوبوس ارسال کنید. همچنین به معرفی انواع روش‌های پست اتوبوسی که می‌توانید از آن استفاده کنید؛ پرداخته خواهد شد. در پایان نیز سامانه ای را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن امکان مقایسه شرکت‌های مختلف پستی ارائه دهنده خدمات ارسال کالا با اتوبوس، فراهم شده است. بنابراین اگر شما هم علاقه دارید برای یکبار هم که شده از این روش پستی سریع و البته ارزان قیمت استفاده کنید؛ تا پایان این مقاله با پست بار همراه باشید.

ارسال کالا با اتوبوس

روش‌های ارسال بسته پستی با اتوبوس

به طور کلی پست با اتوبوس هم مانند پست خارجی دارای 4 روش ارسال کالا است. به عبارت دیگر روش‌های ارسال مرسوله از طریق اتوبوس‌های حاضر در ترمینال‌های مسافربری با روش‌های ارسال کالا به خارج از کشور مشابهت زیادی دارد.

در ابتدا باید به این نکته اذعان داشت که یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های ارسال مرسوله پستی با اتوبوس، روش درب به درب است. در این سرویس، شرکت پستی که وظیفه ارسال کالای شما را بر عهده دارد؛ یک نماینده به درب منزل یا محل کارتان می‌فرستد. شما می‌توانید به راحتی بسته مد نظر خود را به نماینده شرکت تحویل داده و کد رهگیری مرسوله پستی را دریافت نمایید. همچنین در صورتی که به بسته بندی و کارتن و لفاف نیاز داشته باشید؛ خدمات بسته بندی در محل نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

پس از دریافت کالا از سوی نماینده شرکت پست، با توجه به مشخصات مرسوله، مقصد و … بسته به ترمینال اتوبوسرانی تحویل داده شده و از طریق اتوبوس به شهر مقصد خواهد رسید. در نهایت نیز بسته پستی شما با سلامت کامل و همچنین حداکثر سرعت، در درب منزل به گیرنده تحویل داده می‌شود.

ارسال کالا با اتوبوس

روش های دیگری در حوزه ارسال پستی

به جز روش درب به درب، روش‌های دیگری نیز در انواع سرویس پست اتوبوسی، قابل سفارش است. روش‌هایی مانند: ترمینال مبدا تا ترمینال مقصد (Terminal to Terminal)، درب منزل فرستنده تا ترمینال مقصد، ترمینال مبدا تا درب منزل گیرنده. هر یک از این روش‌ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند که شما می‌توانید به دلخواه سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است که این سرویس‌ها توسط پست دولتی ارائه نمی‌شوند و تنها برخی شرکت‌های خصوصی پستی این خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. شرکت پست بار با استفاده از سرویس‌های پیک‌هاب و کالارسان خود، یکی از معدود شرکت‌هایی است که پست اتوبوسی را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *