شرایط حفظ دمای مرسولات و نمونه های حساس با سرویس بیوپست

بیوپست

روش کار سرویس بیوپست برای ارسال مرسولات و نمونه های حساس

سرویس بیوپست یکی از خدمات جدید در دنیای لجستیک به شمار می رود. این سرویس به شکل اختصاصی مرسولات و نمونه های حساس را با حفظ دما و در سلامت کامل به منطقه مورد نظر ارسال می کند. این محصولات در مدت زمان 24 تا 36 ساعت ارسال می شوند. مهم ترین ویژگی این خدمات جمع آوری و ارسال مرسولات در سلامت کامل است.

آشنایی با شرایط ارسال مرسوله های حساس با سرویس بیوپست

حمل نمونه های حساس نظیر نمونه های آزمایشگاهی و شیمیایی در دنیای پست لجستیک به عنوان یک مسئله حساس به شمار می رود. حساسیت امر از این جهت است که باید برای حفظ ویژگی ها و خواص این مرسوله ها آن ها را در دمای استاندارد حمل کنند.

سرویس بیوپست برای انتقال صحیح مرسولات و نمونه های حساس از ابزار و تجهیزات تخصصی استفاده می کنند. یکی از تجهیزات کول باکس ها هستند که با استفاده از Cold Chain Technology امکان نگهداری از نمونه های آزمایشگاهی، واکسن ها و نمونه های خونی را فراهم می آورند.

در صورتی که نیاز باشد مرسولات با پست هوایی ارسال شوند لازم است برای حفظ امنیت و دمای آن ها از ظروف بیوجار استفاده شود. این ظروف دارای استراکچر بسیار قدرتمند هستند که باعث می شود تغییرات فشار بر روی دمای مرسولات تاثیر چندانی مداشته باشد. معمولا در زمانی که قرار است بسته های حساس به دما را ارسال کنند از بیوجارها به همراه کول باکس استفاده می کنند.

بیوپست

قوانین IATA در بیوپست

سرویس بیوپست بر اساس قانون IATA عمل می کند. این قانون همه ی مرسولات حساس را که مشمول قانون UN3373 هستند را ملزم می کند که در ظروف ویژه ای حمل شوند. مهم ترین ویژگی این ظرف ها برخورداری از بسته اولیه، بسته بندی این مرسولات باید از قابلیت ضد نشت برخوردار باشد و بخش بیرونی از دوام بالایی برخوردار می باشد.

ظرف های حمل لاباکس به عنوان یک محصول ایده آل برای حمل مرسولات حساس هستند این ظروف بر اساس استانداردهای IATA برای پست بیولوژیک طراحی شده اند که قابلیت حمل آسان را برای نمونه ها و مرسولات حساس به وجود می آورند. این ظروف برای اینکه بتوانند دمای مورد نظر را برای مرسولات حفظ کند بر اساس استانداردهای خاصی طراحی شده اند.

بیوپست

ویژگی ها ظروف مخصوص حمل مرسوله های حساس

سرویس بیوپست برای حفظ دمای مرسولات حساس تجهیزاتی را پیش بینی کرده است. این تجهیزات شامل ظرف هایی است که از تعادل بالایی در حالت باز برخوردار هستند. محفظه های شفاف داخلی این ظروف این امکان را به وجود می آورد که کارمندان بیوپست بتوانند مرسوله های حساس را کنترل و مشاهده کنند. می توانید در حین استفاده از ظروف از فضای داخلی این محفظه ها برای قرار دادن نمونه های آزمایشگاهی استفاده کنید.

بر اساس قوانین بین المللی بدنه ی این ظروف باید به شکل سه لایه باشد.معمولا آن ها را از جنس پروپیلن می سازند . این ظرف ها از درب های ثانویه برخوردار هستند. جنس این ظرف از پلی کربنات است که با واشر پی وی سی پشتیبانی می شود. این ظرف ها از زبانه محافظ قفل ثانویه برخوردار هستند که این ویژگی از باز شدن سهوی درب ها جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *