اولین پنل هوشمند برای ثبت مرسولات پستی (شاپکس)

پنل هوشمند

آشنایی با ویژگی های شاپکس به عنوان اولین پنل هوشمند مرسولات پستی

شاپکس دارای یک پنل هوشمند اختصاصی است که به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند مرسولات خود را ثبت کنند. این پنل قابلیت پیگیری فرایند ارسال مرسوله های پستی، جمع آوری؛ چاپ فاکتور و عملیات بارکدگیری را برای صاحبان کسب و کار آنلاین ایجاد کرده است. با استفاده از این پنل اختصاصی امکان پیگیری توزیع و تسویه مرسوله در اختیار افراد قرار می گیرد.

این پنل اختصاصی به صاحبان فروشگاه های آنلاین کمک می کند که خیلی ساده به گزارش های کاری دسترسی داشته باشند. از دیگر قابلیت های آن می توانیم به امکان نظارت و کنترل وضعیت و رصد عملکرد فروشگاه را به وجود می آورد.

پنل شاپکس از ویژگی منحصر به فرد سامانه هوشمند تولید بارکد برخوردار است. این سامانه به شکل شبانه روزی عمل می کند. در صورتی که به هر دلیلی تولید بارکد صورت نگیرد؛ این سامانه به شکل کاملا خودکار اقدام به دریافت بارکد از سرویس مورد نظر می کند.

پنل هوشمند

استفاده از پلتفرم SHAPEX چه مزیت هایی دارد

با استفاده از پنل شخصی ساپکس این امکان برای صاحبان کسب و کار وجود دارد که محصولات خود را در در این پنل بارگذاری کنند. دسترسی به پنل های شخصی امکان استفاده از  قابلیت های مختلفی را به وجود می آورد که شامل دسترسی به روش های مختلف ارسال رایگان، امکان پرداخت در محل، امکان پرداخت به صورت نقدی، ایجاد خرید و فروش با امنیت بالا می باشند. همچنین امکان دسترسی به امکاناتی مانند اطلاع از لیزینگ مبلغ محصول فروخته بر اساس درصد برگشتی وجود دارد.

امکانات و اطلاعاتی که SHAPEX در اختیار افراد قرار می دهند چیست

پنل شاپکس برای کاربران این امکان را به وجود می آورد که به انواع روش های پرداختی مانند پرداخت در محل، پرداخت به شکل آنلاین، پسکرایه و  خرید و فروش امن دسترسی داشته باشند. با استفاده از این پنل می توانید خیلی ساده به اطلاعات آماری مربوط به خریداران و فروش کالاهای مختلف دست پیدا کنید.

یکی دیگر از قابلیت های استفاده از این پنل بررسی و نظارت سریع و بسیار ساده به درخواست های روزانه می باشد. شما می توانید با مشتریان خود به شکل خصوصی و جمعی با استفاده از ایمیل، پیامک ارتباط داشته باشید.

پنل شاپکس این امکان را به وجود می آورد که به موجودی انبارها دسترسی داشته باشید. همچنین کالاهای ارسال شده را کنترل کنید. دسترسی به درگاه پرداخت و بالانس کیف پول از دیگر مزیت هایی است که در این پنل پیش بینی شده است.

پنل هوشمند

اهمیت استفاده از پنل هوشمند شاپکس

شاپکس در ابتدای امر به عنوان یک پلتفرم پست فروشگاهی طراحی شد که فروشگاه ها و مشتریان خاص از آن استفاده می کردند. اما با گذشت زمان این امکان به وجود آمد که همه ی نمایندگی ها و فروشگاه ها از آن استفاده کنند.

استفاده از این پلتفرم امکان انجام و پیگیری همه خدمات پستی را برای سفارش هایی که در تله شاپینگ ها، فروشگاه های انبوه و سازمانی را به شکل سفارش آنلاین به وجود می آورد.

4 دیدگاه برای “اولین پنل هوشمند برای ثبت مرسولات پستی (شاپکس)

  1. محیا خوردلی گفته:

    پنل شاپکس برای کاربران این امکان را به وجود می آورد که به انواع روش های پرداختی مانند پرداخت در محل، پرداخت به شکل آنلاین، پسکرایه و خرید و فروش امن دسترسی داشته باشند.

  2. محمد فلاحی گفته:

    تنوع سرویس شاپکس رو خیلی دوست دارم میشه براحتی از هر نوع سرویسی ثبت سفارش انجام داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *