مزایای استفاده از پنل شاپکس چیست

پنل

شاپکس پنلی جامع و آنلاین با قابلیت مقایسه قیمت ها و هزینه های سرویس های مختلف پستی

پنل شاپکس به سادگی به شما امکان می دهد که از سرویس های مختلف پستی استفاده کنید. در عین حال می توانید به بررسی و مقایسه قیمت ها در این پنل بپردازید. پلتفرم شاپکس بر پایه سه اینتراکشن اصلی فروش آنلاین استوار است. یکی از مهمترین موارد بخش تولید است که امکان ارائه ی مشخصات فنی کالا را به وجود می آورد.

پنل

افراد می توانند به سادگی جنس، نوع، قیمت و فراوانی کالای مورد نظر را در این پلتفرم مشاهده کنند. مدیران و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی می توانند با ایجاد یک پنل اختصاصی به تولید محتوا در زمینه معرفی محصولات خود بپردازند. محتوایی که در پلتفرم شاپکس تولید می شود شباهت زیادی به محتوای داخل اینستاگرام دارد. این محتوا دارای از جذابیت بصری فوق العاده ای برخوردار است. کاربران می توانند با استفاده از فیلم های تبلیغاتی با کیفیت تجربه یک خرید حضوری را برای مشتریان به وجود بیاورند.

شخصی سازی با استفاده از پنل شاپکس

پنل شاپکس دارای یک طراحی چند رسانه ای یا مالتی مدیا است. قابلیت چند رسانه ای پنل به مشتریان امکان می دهد تصاویر مربوط به کالاها را که جهت فروش ارائه شده است را به راحتی مشاهده کنند. این پنل به مشتریان اجازه می دهد که خرید خود را بدون واسطه به وسیله پلتفرم انجام دهند.

امکان تعامل با کاربران به عنوان یکی از مهمترین نقاط قوت پنل اختصاصی شاپکس می باشد. با استفاده از این پنل می توانید به آسانی مرسوله های پستی خود را به ثبت برسانید. همچنین کاربران می توانند همه ی فرایندهای مربوط به ارسال و جمع آوری مرسولات را کنترل کنند. مدیران فروشگاه می توانند مراحل دیگر را که شامل چاپ فاکتورها، بارکد گیری، توزیع و تسویه می باشد را پیگیری کنند.

پنل شاپکس مجهز به قابلیت گزارش گیری تخصصی و حرفه ای مخصوص فروشگاه های آنلاین است. این پنل دارای یک سیستم هوشمند برای تولید بارکد است که عملکردی شبانه روزی دارد. در صورتی که به هر دلیلی تولید بارکد اتفاق نیفتد این سیستم به شکل خودکار اقدام به دریافت بارکد از سیستم مورد نظر می کند.

پنل

امکانات پنل های اختصاصی

با استفاده از این پنل ها می توانید همه ی محصولات موجود در فروشگاه در پنل اختصاصی بارگذاری نمایید. کاربران با استفاده از پنل شاپکس می توانند به اطلاعات آماری خریدها و فروش ها دسترسی داشته باشند. افراد می توانند به شکل کاملا سریع به درخواست های روزانه دسترسی داشته باشند. از دیگر ویژگی های آن امکان ارتباط با مشتریان به شکل خصوصی و دسته جمعی هستند که با استفاده از ایمیل و پیامک انجام می شود.

پنل شاپکس علاوه بر امکاناتی که در ابتدا به آن اشاره کردیم امکان دسترسی به قابلیت های دیگری نظیر موجودی انبار و بالانس کیف به وجود می آورد. این پنل امکان دسترسی به درگاه های پرداخت، انواع روش های پرداخت، پرداخت آنلاین، پرداخت در محل و پسکرایه را به وجود می آورد. این قابلیت ها و امکانات فوق العاده باعث می شود که پلتفرم شاپکس فراتر از یک پلتفرم فروشگاهی باشد. با استفاده از این سرویس می توانید به سادگی عملکرد خود را ارتقاء دهید.

4 دیدگاه برای “مزایای استفاده از پنل شاپکس چیست

  1. محیا خوردلی گفته:

    با شاپکس کسب و کارهای اینترنتی دیگر نگران درآمد خود نباشند
    شاپکس با داشتن مزیت انبار داری این امکان رو میده که موجودی کالاهای خود در بصورت آنلاین در اختیار داشته باشین .

  2. محمد فلاحی گفته:

    این پنل خیلی عالیه واقعا امکانات جالی داره و استفادش هم برای فروشگاه ها خیلی راحت و کاربردیه، از قسمت اپراتور های مرکز تماسش خیلی استفاده های خوبی داشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *