نحوه ی ثبت سفارش بار های خارجی در PME

پست سریع بین الملل

آشنایی با ثبت سفارش خارجی در PME یا پست سریع بین الملل

PME یا پست سریع بین الملل یکی دیگر از خدمات پستکس است. با استفاده از این روش ارسال پستی مرسولات به وسیله خطوط هوایی جا به جا می شوند. به همین دلیل است که بارها و مرسولات در کوتاهترین زمان ممکن به مقصد می رسند. برای ارسال بسته ها به وسیله PME لازم است. که آدرس فرستنده و گیرنده را به شکل صحیح درج کنید. همانطور که می دانید هر کشور دارای قوانین و مقررات گمرکی خاص خود است. بنابراین لازم است پیش از ارسال مرسوله ها لازم است. در مورد ممنوعیت آن کالا و هزینه ارسال تحقیق کنید.

پست سریع بین الملل

همانطور که می دانید در دنیا قوانین گمرکی متفاوتی وجود دارد. بیشتر افراد تمایل دارند پیش از ارسال مرسولات خارجی از قیمت قطعی در مرسولات پستی آشنا شوند.

پستکس این امکان را به وجود آورده است که افراد پیش از ارسال مرسولات خارجی تصاویر آن ها را در سایت بارگذاری کنند. سپس با انتخاب شرکت سرویس دهند در مدت زمانی کمتر از یک ساعت قیمت قطعی مرسوله  و قوانین و مقررات مربوط به ارسال برای شما ارسال می شود. این فرایند به صورت یک پیامک حاوی لینک پرداخت در اختیار کاربران قرار می گیرد. با استفاده از لینک پرداخت می توانید به یک درگاه امن متصل شوید. با استفاده از این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست می توانید سفارش خود را به صورت غیر حضوری ثبت کنید.

آشنایی با خدمات PME

PME یکی از امکانات ارائه شده توسط پستکس است که با تکیه بر امکانات داخلی و نمایندگی های گسترده برای نخستین بار در ایران راه اندازی شده است. این سرویس خدمات پستی را به شکل درب به درب انجام می دهد. یکی دیگر از قابلیت های این سرویس پستی امکان ارائه ی قیمت قطعی می باشد.

در حال حاضر شرکت پستکس در قسمت پست بین المللی خدمات خود را به کمک چند شرکت پستی عرضه کننده به کاربران ارائه می دهند.با استفاده از این امکانات شرکت پستکس توانسته است 202 کشور خارجی را پشتیبانی کند. این شرکت ها خدمات متنوعی را در اختیار افراد قرار می دهند. به همین دلیل امکان ارسال انواع مختلفی از کالاها به سراسر کشور وجود دارد.

پست سریع بین الملل

نکته قابل توجه در هنگام ارسال بسته های پستی خارجی این است که باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند. در صورتی که قیمت کالا کمتر از 80 دلار باشد تحت قوانین گمرکی قرار نمی گیرند و نیاز به پرداخت عوارض ندارند. استفاده از خطوط هوایی برای ارسال باعث می شود که برخی از خطرات نظیر گم شدن و آسیب دیدگی مرسولات به میزان زیادی کاهش پیدا کند.

سخن آخر

پست سریع بین الملل به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای ارسال بسته هایی در اندازه های بزرگ و حجم بالا است. به این دلیل که معمولا بسته ها در سایر شیوه های ارسال دچار آسیب دیدگی می شوند. در این شیوه پستی امکان رهگیری مرسولات وجود دارد. برای ثبت سفارشات می توانید وارد سایت پستکس شده و ماژول مورد نظر را انتخاب نمایید. می توانید از این سرویس در تمام شبانه روز بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *