امکان خرید مرسولات از سایت های خارجی به کمک بایکس

بایکس

 با استفاده از سرویس بایکس از سایت های خارجی خرید کنید

بایکس به عنوان یک سرویس جدید ارائه شده توسط گروه پستکس می باشد. که امکان خرید مرسولات را از سایت های خارجی به وجود آورده است. با توجه به تحریم هایی که در سال های اخیر برای کشور ایران در نظر گرفته شده است امکان خرید از سایت های خارجی وجود ندارد. سرویس بایکس در واقع یک راه حل برای دور زدن تحریم ها است.

بایکس

علت استفاده از سرویس بایکس چیست

سرویس بایکس از ایمنی و سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشد. با استفاده از خدمات بای اکسپرس می توانید به سادگی از سایت های چینی، آمریکایی، انگلیسی، هنگ کنگی و آلمانی به شکل ویژه خرید نمایید. علاوه بر کشورهایی که به آن ها اشاره کردیم با استفاده از این سرویس می توانید از هر سایتی در گوشه و کنار دنیا خرید نمایید. سرویس بای اکسپرس به شکل حرفه ای امکان خرید و ارسال کالا به ایران را پوشش می دهد.

بایکس به شما این امکان را می دهد که هر نوع کالایی را خرید کنید. شما برای خرید مرسولات از سایت های  خارجی محدودیتی نخواهید داشت. کارشناسان در سرویس بای اکسپرس این امکان را به شما می دهند که لینک خرید کالای مورد نظر را به همراه امکان مطالعه ی بازارها و یافتن بهترین قیمت را تجربه کنید.

بایکس

مراحل خرید مرسولات از سایت های خارجی

کاربران می توانند محصولات مورد نظرشان را از سایت های خارجی انتخاب کنند. سپس کپی لینک را در بایکس بارگذاری کنند. کارشناسان در کوتاه ترین زمان روش پرداخت، ترخیص کالا، عوارض گمرکی و مدت زمان رسیدن مرسوله به درب منزل شما را تخمین خواهند زد.

بایکس یا بای اکسپرس از ویژگی های مختلفی برخوردار است. مطمئنا مهمترین ویژگی این سرویس امکان تخمین زمان ارسال مرسوله وجود دارد. زمانی که کاربران کالای مورد نظر خود را خریداری کردند بایکس یک کد رهگیری برای آن ها ارسال می کند. با استفاده از این قابلیت می توانید بسته خود را پیگیری نمایید.

سخن پایانی

یکی از مهمترین ویژگی های خرید از سرویس بای اکسپرس کاربران می توانند ساختار ضمانت شده ای را جهت خرید تجربه کنند. برخی از سایت ها مانند آمازون امکان اضافه کردن محصولات به صفحه خرید ریالی را برای کاربران ایجاد کرده اند. برخی از افراد همواره این پرسش را دارند که آیا خرید از سایت های واسطه ای عاقلانه است یا خیر؟

بایکس یک سرویس معتبر و تخصصی در زمینه خرید مرسولات خارجی است. که امکان نمایش تخفیفات، ارسال رایگان و …. را دارد. برخی از سایت های واسطه ای از تخفیف کالاها استفاده می کنند. اما مبلغ بیشتری را از کاربران دریافت می کنند. با استفاده از سرویس بای اکسپرس می توانید با خیال راحت از قیمت واقعی محصولات آگاه شده و خرید لذت بخشی را تجربه کنید. تنها کافی است لینک خرید کالای مورد نظرتان را بارگذاری کنید. و پس از خرید آن را درب منزل تان تحویل بگیرید. گروه پستکس به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل شناخته می شود. سرویس بای اکسپرس یا بایکس امکان خرید مرسولات خارجی را به سادگی برای کاربران ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *