امکان اتصال به فروشگاه های اینترنتی با امنیتو

فروشگاه های اینترنتی

 امنیتو ایجاد امنیت در فروشگاه های آنلاین

امنیتو به عنوان سرویس خرید و فروش امن است که توسط پستکس ارائه شده است. فروشگاه های اینترنتی با اتصال به این سرویس می توانند اعتماد کاربران را در جهت پرداخت هزینه جلب کنند. مهمترین ویژگی سرویس امنیتو این است که در زمان فروش محصول هزینه مربوط به خرید کالا و ارسال در یک حساب واسط نگهداری می شود تا زمانی که کالای مورد نظر توسط خریدار رویت و تایید شود. در این مرحله هزینه پرداخت شده به نفع فروشنده آزاد می شود.

فروشگاه های اینترنتی

استفاده از امنیتو

تمامی فروشگاه های آنلاین در سراسر کشور می توانند از سرویس امن خرید بهره مند شوند. تفاوتی نمی کند که این فروشگاه ها در چه بسترهایی فعالیت می کنند. این بسترها شامل فروشگاه های اینستاگرامی، تلگرامی، وبسایت ها ، ساب مارکت ها می باشند.امنیتو برای انواع سرویس های پستی مانند شیپیتو، یارباکس، پرشیا، پستبار، ماهکس، چاپار با قابلیت های زمانبندی گوناگون قابل استفاده است.

امنیتو به صاحبان فروشگاه های اینترنتی این امکان را می دهد اعتماد کاربران و مشتریان خود را جلب نمایند. استفاده از خرید امن در خریدهای اینترنتی واسطه هایی را ایجاد می کند. این قابلیت به مشتریان اجازه می دهد در صورتی که از خرید خود راضی نیستند کالا را باز پس فرستاده و هزینه پرداخت شده به حساب آن ها بازگردانده شود. استفاده از پلتفرم خرید امن باعث می شود مشتریان به شما اعتماد کرده و با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

عملکرد سرویس خرید امن در فروشگاه های اینترنتی

سرویس امنیتو به عنوان یکی از امن ترین سرویس های متداول در دنیا است که برای خریداران و فروشندگان طراحی شده است. عملکرد این سیستم به این شکل است که خریدار کالایی را از یک فروشگاه اینترنتی خریداری می کند در این موقعیت هزینه پرداخت شده به نفع خریدار در حساب امانی بلوکه می شود.

مسدود بودن هزینه پرداخت شده تا زمان تحویل مرسوله ادامه دارد. زمانی این مسدودیت رفع می شود که خریدار محصول خریداری شده را مشاهده کرده و صحت و سلامت آن را تایید نماید. در صورتی که خریدار کالا را تایید کند وجه پرداخت شده به نفع فروشنده آزاد شده و به حساب او منتقل می شود.

فروشگاه های اینترنتی

امنیتو این قابلیت را به وجود آورده است که در صورت عدم تایید خریدار هزینه پرداخت شده به خریدار بازگردانده شود. در این موقعیت هزینه ارسال بر عهده فروشنده خواهد بود و ملزم به پرداخت آن خواهد بود. همانطور که می دانید نظام بانکی ایران دارای محدودیت های خاصی است که یکی از آن ها این است که امکان بلوکه شدن هزینه خرید کالا در حساب خریدار وجود ندارد. پستکس برای حل این محدودیت سرویس امنیتو را به کاربران اینترنتی ارائه کرده است. به این ترتیب خریداران می توانند با خیال راحت به خرید بپردازند.

نکته ی مهم این است که همه ی فروشگاه های اینترنتی که در سراسر ایران به فعالیت مشغول هستند می توانند از این سرویس بهره مند شوند. این سرویس امکان ارسال مرسولات را به 59 میلیون کد پستی در سراسر ایران ایجاد کرده است. با استفاده از خرید امن فروشگاه های اینترنتی می توانند امنیت و آرامش در حین خرید را به خریداران هدیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *