رصد سفارشات در موقعیت های مختلف در پنل شاپکس

  شاپکس

آیا با استفاده از شاپکس امکان پیگیری و رصد سفارشات وجود دارد

پنل شاپکس به عنوان یک پنل پستی پیشرفته این امکان را برای کاربران خود به وجود می آورد که به سادگی مرسولات خود را به ثبت برسانند. با استفاده از این قابلیت افراد میتوانند به سادگی همه فرایندهای ارسال مرسولات را که شامل ارسال، جمع آوری بسته ها، چاپ کردن فاکتور، فرایند بارکد گیری، تا مراحل پایانی توزیع و تسویه مرسوله را پیگیری کنند.

از دیگر ویژگی های این پنل امکان گزارش گیری حرفه ای است که مخصوص فروشگاه ها می باشد. با استفاده از این ویژگی امکان رصد کردن وضعیت فروشگاه ها به وجود آمده است.

  شاپکس

استفاده از پنل شاپکس برای کنترل کردن و نظارت بر خدمات پستی

پنل شاپکس این قابلیت را دارد که همه ی خدمات مربوط به سفارشات فروشگاهی را که به صورت انبوه ثبت می شوند را پشتیبانی کند. ثبت سفارشات در این پنل به صورت کاملا سازماندهی و تله شاپینگ انجام می گیرد. در ابتدای امر این پنل را با هدف ایجاد پست فروشگاهی برای فروشگاه های خاص ایجاد کردند. اما با گذشت زمان و عملکرد مناسب آن فروشگاه های زیادی تمایل پیدا کردند که از این پلتفرم استفاده کنند.

با استفاده از این پنل می توانید به سادگی هرچه تمام تر به روش های مختلف ارسال و پرداخت دسترسی داشته باشید. با استفاده از این روش ها می توانید از روش های پرداخت آنلاین، پسکرایه، خرید و فروش امن و پرداخت در محل بهره مند شوید. نکته حائز اهمیت این است که پنل شاپکس امکان دسترسی و رسیدگی به کالاهای ارسال شده را دارد. با استفاده از این ویژگی افراد به سادگی می توانند کالاهای ارسال شده را رصد نمایند.

امکانات پنل اختصاصی

پنل شاپکس از امکانات بی نظیری مانند دسترسی به اطلاعات آماری خریداران و فروش ها، امکان بررسی ساده و پاسخ به درخواست های روزانه، آگاهی از موجودی انبار و قابلیت برقراری ارتباط با مشتریان به شکل دسته جمعی و خصوصی از طریق پیامک و ایمیل را در دسترس کاربران قرار می دهد.

این پنل به کاربران خود امکان شخصی سازی را می دهد. به این شکل که مشتریان می توانند محصولات خود را در در پنل بارگذاری کنند. کاربران می توانند در کنار توضیحات متنی امکان مشاهده تصاویر و فیلم مربوط به کالاها را داشته باشند. به زبان کاملا ساده می توانیم بگوییم که پنل شاپکس امکان جستجو و گزینش محصول، خرید و ارسال را برای فروشگاه ها و مشتریان ایجاد کرده است.

  شاپکس

شاپکس بی شک به عنوان یک پلتفرم فوق العاده است که علاوه بر ارائه ی خدماتی که توسط یک پلتفرم آنلاین به کاربران خود این قابلیت را به وجود می آورد که با استفاده از گزارشات سیستمی از فراوانی و تنوع کالاها و اقلامی که برای فروش ارائه شده است مطلع باشند. همچنین به شکلی کاملا تخصصی خدمات انبارداری را ارائه می کند. با استفاده از این پلتفرم علاوه بر رصد ارسال مرسولات می توانید موارد دیگری را نیز پیگیری کنید. این موارد شامل سابقه فروش، رضایتمندی مشتریان، درصد کالاهای مرجوعی، میزان خرید و ارسال ها و ….می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *