انواع فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی

انواع فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی

انواع فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی

فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی انواع متفاوتی دارد. زمانی که شما قصد طراحی فروشگاه آنلاین دارید باید از سیستمی استفاده کنید که فروشگاه را مدیریت کند. در این سیستم می‌ توانید محصولات را وارد نمایید و موجودی انبار را به طور کامل مشخص کنید. سفارش های مشتری در این سیستم دریافت می شوند. تمامی بخش های فروشگاه به یکدیگر وصل می گردند. فروشگاه ساز به عنوان یکی از سیستم های منحصر به فرد شناخته می‌ شود که انواع متفاوتی دارد. سیستم فروشگاه ساز با هدف ساخت فروشگاه اینترنتی طراحی می گردد. هر یک از مواردی که برای طراحی فروشگاه اینترنتی نیاز دارید و اهمیت دارند، در این سیستم وجود خواهد داشت. با استفاده از این سیستم به راحتی می توانید یک فروشگاه مناسب برای خودتان طراحی کنید.

معرفی انواع فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی

فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی در دو دسته قرار می‌ گیرند که آنها عبارت هستند از :

انواع فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی

1. فروشگاه سازهای کد باز

 فروشگاه سازهای حرفه ای کد باز به عنوان یکی از مهم ترین سیستم های فروشگاه ساز شناخته می‌ شوند. این فروشگاه سازها سیستم هایی هستند که به طور رایگان می‌ توانند در اختیار کاربران قرار بگیرند. از آنجایی که آنها قابل دسترس می باشند از هر نظر شما به راحتی می‌توانید آنها را ویرایش کنید. فروشگاه سازهایی که کد باز هستند روی هاست وب سایت مورد استفاده قرار می‌ گیرند. استفاده از فروشگاه ساز های کد باز به مهارت و تخصص نیاز دارد. این مهارت را در دوره‌ های آموزشی می توانید کسب نمایید. درآمدی که از این فروشگاه سازها دریافت می ‌شود مناسب است.

 زمانی که شما از فروشگاه ساز کد باز می خواهید استفاده کنید باید در مورد امکانات متفاوت این فروشگاه اطلاعات بیشتری به دست آورید. استفاده از این فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی برای وب سایت های حرفه ای ضروری است. قالب مناسب یکی از مهمترین نیازهای این فروشگاه ساز می باشد. بنابراین برای خرید قالب باید مناسب بودن آن را بررسی کنید تا بتوانید هر چه سریعتر امکانات بیشتری را دریافت نمایید. با استفاده از سیستم کد باز شما باید خودتان به تنهایی اقدامات راه اندازی وب سایت را می توانید انجام دهید. اگر فرد حرفه ای را استخدام کنید می تواند تمامی اقدامات راه اندازی فروشگاه ساز را برای شما انجام دهد.

انواع فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی

3. فروشگاه سازهای اشتراکی

فروشگاه سازهای اشتراکی به عنوان یکی دیگر از انواع فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی شناخته می شود. این سیستم طبق اشتراک فعالیت خود را انجام می دهد. در واقع شما بابت دریافت خدمات سیستم باید هزینه سالیانه پرداخت نمایید. زمانی که شما از سیستم اشتراکی می خواهید استفاده کنید سایت شما باید روی هاست قرار بگیرد. تمامی خدمات ضروری از طرف شرکت ارائه دهنده قابل دریافت است. هزینه جانبی مانند استخدام طراح سایت، خرید قالب، اجاره هاست و … را باید در این فروشگاه ساز پرداخت نمایید. راه اندازی فروشگاه اشتراکی ساده تر از سیستم کد باز می باشد. با دریافت سیستم فروشگاه‌ ساز اشتراکی شما به راحتی  یک تیم پشتیبانی حرفه‌ ای داشته باشید. این سیستم به شما کمک می‌ کند تا در کمترین بازه زمانی فروشگاه اینترنتی خود را مدیریت نمایید.

انتخاب بهترین فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی

اگر نمی‌دانید بین انواع فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی کدام یک را انتخاب کنید باید تفاوت های آنها را بشناسید. انتخاب نوع سیستم بستگی به خواسته و توانایی شما خواهد داشت. فروشگاه ساز هایی که اشتراکی هستند به دلیل وجود پشتیبانی و سادگی برای افرادی که تازه کار می باشند انتخاب مناسبی خواهند بود. سیستم فروشگاه کدباز از آنجایی که قابلیت ویرایش دارد به شما کمک می‌ کند تا تغییرات زیادی را در فروشگاه ایجاد نمایید.

انواع فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی

 اگر به دنبال این هستید که بهترین نوع فروشگاه ساز را انتخاب کنید باید سیستم های گوناگون را از جهات متفاوت بررسی نمایید. این مسئله که متوجه شوید کدام یک از سیستم ها با خواسته ها و نیازهای شما همخوانی دارند بسیار مهم است. با استفاده از فروشگاه ساز و شبکه های اجتماعی شما می توانید در کمترین بازه زمانی فروشگاه اینترنتی خود را طراحی کنید. هر یک از انواع فروشگاه سازها را از نظر استاندارد هایی که دارند مورد بررسی قرار دهید و سپس یکی از آنها که مناسب کسب و کارتان می باشد را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *