معرفی خدمات کالارسان

کالارسان

کالارسان :

شرکت کالارسان یکی از شرکت های حمل و نقل کالا می باشد که بیشتر از 15 سال است در این عرصه فعالیت تخصصی دارد. تمرکز اصلی این شرکت بیشتر روی موضوع خرده بار می باشد. هزینه ای که برای ارسال بسته پستی این شرکت از مشتریان خود دریافت می کند بسیار معقول است. بر همین اساس شما هر بسته پستی را که می خواهید می توانید به وسیله این شرکت به اقصی نقاط کشور بفرستید. همچنین باید بدانید انتقال و دریافت محموله های بین المللی را هم شرکت کالارسان بر عهده دارد و با روش های مختلفی کالاهای شما را به مقصد می رساند.

خدمات :

بیشتر شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل کالا و یا ارسال بسته پستی فعالیت می کنند خدمات متنوعی دارند بنابراین باید بدانید خدمات شرکت کالارسان شامل چه مواردی می باشد که این خدمات عبارت می باشد از :

کالارسان پیشتاز و نماینده پیک بادپا - کالارسان پیشتاز و پیک باد ...

1. تمامی بسته های پستی را جمع آوری کرده و آنها را با سریع ترین روش ارسال و توزیع می کند. مانند بسیاری از شرکت های پستی و اداره پست کالارسان هم روش های مختلفی برای ارسال کالا به مشتریان خود عرضه می نماید.

2. هر نوع کالا و بسته پستی که شما داشته باشید را می توانید به شرکت ارائه دهید تا به صورت هوایی و یا زمینی آنها را ارسال کند. اینکه بسته های پستی تان از چه طریقی ارسال شود بسته به درخواست خودتان دارد.

3. برخی از افراد مایل هستند از خدمات حمل درب تا درب استفاده کنند که شرکت کالارسان این خدمات را به آنها عرضه می نماید. شما می توانید با تماس تلفنی و از طریق اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید تا برای دریافت بسته پستی شما در کمترین زمان ماموران پست به درب منزل مراجعه کنند.

4. برخی سرویس های خدمات اداری مانند مناقصه و یا مزایده را کالارسان بر عهده می گیرد و به بهترین نحو ممکن برای شما این خدمات را انجام می دهد.

5. پذیرش کردن سفارش هایی مانند هدای، خرید کالا و سوغات از دیگر خدمات این شرکت می باشد که اگر شما مایل باشید می توانید از آن استفاده کنید.

6. تمامی خدمات و روش های پستی که اداره پست به مشتریان خود عرضه می نماید این شرکت هم بر عهده می گیرد و برای مشتریان خود به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

7. بیمه بسته های پستی شما به وسیله این شرکت انجام می شود و کالاهای تان با امنیت و سلامت کامل به مقصد می رسد.

سایت:
www.postbar.ir
تلفن تماس:
09422020249

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *