خدمات شرکت پست وان چیست ؟

پست وان

یکی از شرکت های خصوصی حمل و نقل کالا شرکت پست وان می باشد که سال های زیادی است در این زمینه فعالیت می کند و محبوبیت بسیاری را نزد مشتریان خود دارد. به دلیل خدمات بی نظیری که این شرکت ارائه می دهد شما می توانید هر نوع بسته پستی خود را به هر منطقه از ایران که مایل باشید ارسال کنید. شما به صورت آنلاین می توانید سفارش خود را به پست وان ارائه دهید تا در هر نقطه از کشور که مایل هستید آن را ارسال کنند. مامورین پست در این شرکت تخصص و تجربه زیادی دارند، به همین دلیل خدمات شرکت را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند.

خدمات پست وان :

هر یک از شرکت های حمل و نقل آنلاین خدمات متنوعی دارند که پست وان هم دارای خدمات متنوعی می باشد و برخی از آنها عبارت است از :

1. شما می توانید هر نوع کالایی که مد نظرتان می باشد را به صورت آنلاین به سراسر ایران ارسال کنید مامور پست برای برای دریافت بسته شما از روش حمل درب تا درب استفاده کرده و کالا را از شما دریافت می کند تا به مقصد برساند.

2. شما می توانید چند درخواست را به صورت همزمان به شرکت پست وان ارائه دهید تا برای شما پیگیری کرده و در کمترین زمان انجام دهند.

3. پیگیری مرسولات پستی در این روش به صورت زنده می باشد و شما می توانید اینترنتی مرسولات پسته خود را که ارسال شده است ار از طریق کد رهگیری به طور کامل مشاهده کنید تا به مقصد برسد.

4. شما می توانید درخواست زمان بندی از پست وان داشته باشید و آن زمانی که مایل هستید کالای شما به مقصد ارسال شود. برخی از افرادی که درخواست ارسال کالا درون شهری دارند از این خدمات استفاده و بهره بیشتری می برند. چرا که سفارش آنها در کمترین زمان به مقصد و در آن زمان که مایل هستند می رسد.

5. اکسپرس کالا یکی از روش های پستی کالا به شمار می رود که پست وان هم این روش را برای شما انجام می دهد. در این روش کالاهایی که ارزش زیادی دارند بسته بندی مخصوصی را هم دارا می باشد و  همچنین بیمه این کالا خیال مشتریان را آسوده می سازد. 6. شما می توانید اپلیکیشن این شرکت پستی را روی گوشی خود نصب کنید و هر زمانی که به آن نیاز داشتید از این طریق بسته های پستی خود را ارسال کنید.

سایت:
www.postbar.ir
تلفن تماس:
09422020249

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *