ویژگی ها و خدمات تیپاکس چیست ؟

نحوه فعالیتی که در شرکت تیپاکس وجود دارد به گونه ای می باشد که شما می توانید تنها با یک تماس از مامورین کارآزموده درخواست کنید تا به مکان مورد نظر شما مراجعه نمایند و بسته پستی تان را در هر اندازه ای که هست دریافت و به مقصد ارسال کنند. بعد از اینکه مامورین پست شرکت، رسید بسته پستی تان را به شما ارائه می دهند مرسولات مورد نظرتان را دریافت نموده و به مقصد می رسانند. محموله ای که به وسیله تیپاکس ارسال می شود در کوتاه ترین زمان به دست گیرنده می رسد و هزینه ارسال آن به دو صورت می باشد، یکی از آنها نقدی و دیگری پسکرایه است.

ویژگی ارسال مرسوله با تیپاکس :

ارسال مرسوله های پستی با تیپاکس مزیت های زیادی دارد که برخی از آنها عبارت می باشد از :

1. تمامی اموری که مربوط به بسته بندی کالا می باشد بر اساس استانداردهای تیپاکس انجام می گردد. در واقع باید بدانید در هر شرکت پستی ضوابط مشخص شده ای وجود دارد که مسئولین آنها را رعایت می کنند.

2. مشتری می تواند محموله و بسته پستی خود را طی مراحل مختلفی که می گذارند پیگیری نماید. از زمانی که بسته پستی ارسال می شود تا زمانی که گیرنده آن را تحویل بگیرد، مشتری می تواند آن را پیگیری کند.

3. یکی از خدماتی که تیپاکس به مشتریان خود ارائه می دهد این است که بسته های پستی را به مناطقی که دور افتاده هستند هم ارسال می کند. البته باید از سوی مشتری هزینه ای جداگانه برای استفاده از این خدمات ارائه شود.

مزیت‌های ارسال مرسولات با تیپاکس | پایگاه اطلاع رسانی رجا

4. هر یک از محصولاتی که به وسیله تیپاکس ارسال می شود دارای پوشش بیمه ای می باشد و به همین دلیل اگر ضربه ای و خسارتی به بسته وارد گردد شرکت آن را جبران می کند. بنابراین اگر شما بسته های پستی ارزشمندی را می خواهید از این طریق ارسال کنید نیازی نیست نگران امنیت آنها باشید.

5. در این شرکت سرویس های اختصاصی زیادی وجود دارد که شما می توانید برای ارسال محصولات خود از این سرویس ها استفاده کنید. برخی از آنها مخصوص شرکت ها، تجار و کارخانه های می باشد که مشتری دائمی شرکت می شوند و سرویس های ویژه برای آنها است.  6. هزینه ای که بابت ارسال بسته های پستی شما دریافت می شود بستگی به وزن محصول و فاصله مبدا تا مقصد دارد. بسیاری از افراد بر این باور هستند که این هزینه مربوط به حجم نیز می باشد ولی اصلا به حجم مرسوله بستگی ندارد.

سایت:
www.postbar.ir
تلفن تماس:
09422020249

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *