مدیریت مرسولات پستی با استفاده از صنادیق هوشمند تحویل

صندوق های پستی هوشمند

مدیریت مرسولات پستی با استفاده از صنادیق هوشمند تحویل

ضرورت استفاده و خلق صندوق های هوشمند زمانی پیش آمد که مشغله های زندگی افراد هر روز گسترده تر شد.

درواقع هوشمندسازی صنعت پست تحول شگرفی در زندگی و جامعه انسانی به وجود آورد.

فرض کنید ارسال و دریافت تمام بسته های پستی شما دقیقا در محل کار یا زندگی شما انجام شود.

از قدیم هم گفته اند که وقت طلاست!

چرا که در این حالت و این شرایط، زمان شما هدر نمیرود و شما وقتی را صرف این کار نخواهید کرد.

علاوه برآن از معضلاتی مانند ترافیک و مصرف سوخت و … در امان خواهید بود.

همچنین در هزینه های خود بسیار صرفه جویی خواهید کرد.

استفاده از تکنولوژی هوشمندسازی مزایایی دارد

سادگی

یکی از مزایای استفاده از این صندوق ها، سادگی کار با آنها می باشد.

چرا که صرفا با چند دستور ساده می­ توان خیلی راحت مرسولات خود را ارسال یا دریافت کرد.

هوشمندی در ارتباط با کاربران

پایانه های هوشمند پستی نقش ویژه ای در تعامل با کاربران و مخاطبان خود ایفا می کنند.

چرا که بصورت خودکار با مخاطبان خود ارتباط می گیرند.

امنیت

این روزها با خبرهای ناگواری که گاها شنیده می شود، اعتماد ها کمرنگ شده است.

نقش امنیت نیز در این صنادیق رول اصلی را بازی می کند.

همین امر موجب شده تا این صندوق ها بسیار مورد توجه قرار بگیرند و استقبال ویژه ای از آنها بشود.

این صنادیق هوشمند از امنیت بالایی برخوردار می باشند.

چرا که در محیط های داخلی و ایمن تعبیه می شوند.

 این صندوق ها جنس بدنه مقاومی دارند.

دارای چندین دوربین هستند.

این صندوق ها مجهز به تجهیزات پیشرفته هستند؛

موقعیت یاب، سیستم هشدار حساس به حرکت، ضربه و سنسور های بررسی محیط پشت درب ها!

برای مطالعه بیشتر : عوامل موثر در تعیین تعرفه پست خارجی

مدیریت تردد بسته های پستی در زمان پیک شلوغی

بنظر شما بزرگترین چالشی که باجه های پستی با آن سروکله می زنند چیست؟

تایم هایی در سال وجود دارد که اوج شلوغی شرکت های پستی است.

در این حالت مدیریت ارسال و دریافت مرسولات بسیار کار سخت و دشواری می شود.

در این حالت علاوه بر بی نظمی و هرج و مرج، معضلاتی از جمله تردد پیک ها، عدم هماهنگی مناسب با گیرندگان یا فرستندگان مرسولات و … ممکن است پیش بیاید.

این موضوع برای فروشندگان و ارسال کنندگان نیز صادق است.

با استفاده از این صنادیق می توان در یک نقطه مشخص که در محل کار آنها تعبیه شده، امکان ارسال سریع و آسان فراهم آید.

بدون آنکه در صف های طولانی پست بیایستیم و در ایام کرونا جان خود را به خطر بیاندازیم.

شرکت پستکس در عرصه هوشمندسازی و هایپراتوماسیون پیشتاز است.

پستکس در آینده نچندان دور با همکاران و زیر مجموعه بسیار قوی خود اقدام به اجرای این مورد خواهد کرد.

برای مطالعه بیشتر : سابکس – مدیریت اطلاعات مشتریان

دسترسی 24 ساعته به صنادیق هوشمند

با استفاده از این صندوق ها فارغ از آنکه الان چه ساعتی است؛

برای ارسال و دریافت بسته های پستی خود اقدام کنید.

این موضوع برای جمع آوران و توزیع کنندگان مرسولات یک پوئن بسیار مثبت به حساب می آید.

دریافت مرسولات پستی، همواره نیاز به حضور گیرنده یا هماهنگی قبلی دارد.

ولی در این حالت دیگر نگران حضور گیرنده نخواهیم بود.

پستکس از امکان ارسال درب به درب برخوردار است.

در این حالت حتی دیگر نیازی به هماهنگی با فرستنده محترم نخواهد بود.

چرا که با استفاده از این صنادیق در اسرع وقت شروع به جمع آوری و توزیع مرسولات خواهد شد.

از دیگر چالش هایی که این موضوع میسر می کند، عدم اطلاع دقیق از ساعت رسیدن مرسولات به مقصد است.

همین امر باعث می شود تا برنامه ریزی های روزانه و روتین ما با مشکل مواجهه شود.

یک قدم نزدیک تر به مشتری ها

تصور کنید در کوتاه ترین زمان و کوتاه ترین مسیر؛

تنها با رفتن به لابی منزل خود

یا در مسیر رفتن به محل کار خود، در مترو ها

همچنین هنگام خرید یا حتی تفریح

می توانید اقدام به ارسال مرسولاتتان کنید.

پس دیگر نیازی به راه اندازی شعب و نقاط مستقل پستی برای ارسال مرسولات نیست.

این صنادیق هوشمند با استقرار در مکان های مختلف از جمله مراکز تجاری، اداری، مسکونی، ایستگاه های مترو و سراهای محله، کار را برای شهروندان وافراد پر مشغله بسیار آسان کرده اند.

 در حالت امکان دسترسی به خدمات هوشمند برای اپراتورها و فعالان پستی فراهم شده است.

برای مطالعه بیشتر : معرفی اپلیکیشن پستکس

پستکس، پیشتاز در خدمات پست هوشمند در کشور

خدمات پستکس در راستای جلب و حفظ رضایت مشتری روز به روز قوی تر جلو می رود.

فروشگاه های آنلاین و حتی فروشگاه های زنجیره ای با گسترش کانال های خرید و توزیع خود، می توانند در رضایت مشتریان را به خود جلب کنند.

سابکس از جله خدماتی است که پستکس آن را در اختیار فروشگاه های آنلاین قرار داده است.

با سابکس می توان خیلی راحت یک سایت فروشگاهی حرفه ای برای آسایش خریداران ارائه کرد.

در کنار آن صندوق های هوشمند تحویل، بر بهبود رضایت مشتریان و کاهش هزینه ها بسیا کمک خواهد کرد.

مدت زمان مجاز برای برداشتن بسته های پستی

زمانی که ایمیل یا پیام حاوی کد دسترسی برای شما ارسال شود؛

24 تا 36 ساعت مجاز به برداشت مرسوله خود هستید.

در غیر این صورت، مسوله پستی شما مرجوع خواهد شد.

اجازه دسترسی به چه کسانی داده می شود؟

سوال پرتکراری که جواب آن را میدهیم این است که؛

آیا شخص دیگری به جای من می توان به مرسوله دسترسی پیدا کند یا آن را دریافت کن؟

باید بگوییم بله!

شما با در اختیار گذاشتن کد یا رمز یکبار مصرف با شخصی دیگر، می توانید این مهم را عملی کنید.

اما در نظر داشته باشید که ممکن است عواقبی را در پیش داشته باشد.

 در این صورت فقط خود شما مسئول این مورد خواهید بود.

حتما با اطمینان کامل رمز خود را در اختیار شخص غیر قرار دهید.

نتیجه گیری

در صورتی که شرکت های پستی از صندوق های پستی هوشمند بهره برداری لازم را بکنند؛

می توان شاهد کاهش هزینه های توزیع، انبار داری و حتی کاهش تعداد مرسولات برگشتی خواهیم بود.

آنچه که برای پستکس مهم است، بهبود تجربه مشتری و سطح کیفی خدمات است.

اگر می خواهید عضو خانواده ی پستکس شوید در لینک زیر ثبت نام کنید.

http://postex.ir/?affiliate=32016699

برای آشنایی بیشتر با پستکس : آیا پرداخت درب منزل می تواند فروش اینترنتی را افزایش دهد؟

5 دیدگاه برای “مدیریت مرسولات پستی با استفاده از صنادیق هوشمند تحویل

  1. شاملو گفته:

    عالی و چقدر جالب که اگر امکانش فراهم بشه دغدغه حضور در محل رفع میشه

  2. نسیم یوسفی گفته:

    یکی از مزایای استفاده از این صندوقا سادگی کار با اوناست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *