چگونه با کمک پستکس فروش را افزایش دهیم؟

پستکس

چگونه با کمک پستکس فروش را افزایش دهیم؟

اگر شما صاحب یک فروشگاه هستید و در اینجا مشغول خواندن مقاله ما هستید قبل از هر چیزی به شما تبریک می گوییم. فرقی نمی کند که صاحب یک فروشگاه اینترنتی باشید یا یک فروشگاه بزرگ در دل شهر داشته باشید؛ همین که تصمیم گرفته اید برای کسب و کار خود اقدامات جدید انجام دهید تا بتوانید مشتریان خود را افزایش دهید بسیار جای تحسین وجود دارد.

در این مقاله به شما تکنیک های جدید و به روز برای فروش بیشتر را آموزش خواهیم داد. امیدواریم با کمک آنها بتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید. اگر نگاهی به رقبای جدید و قدیمی خود بیندازید، می بینید که همه آنها برای رشد کسب و کارشان به سراغ روش‌های نوین رفته اند. می‌توان خیلی ساده نتیجه گرفت که برای افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار باید با روش‌های جدید فروش و جذب مشتری آشنا شد.

برای مطالعه بیشتر : ارسال هدیه روز پدر با سرویس های پستکس

فروشندگی

البته در پرانتز باید برای شما بگوییم که فروشندگی صرفاً یک شغل نیست؛ بلکه یک علم است که باید به طور مداوم آن را آپدیت کنید. دانستن این علم هم به نوع کسب و کار بستگی ندارد! فرقی نمی کند که چه کسب و کاری دارید در هر صورت باید بتوانید برای کسب و کارتان مشتری جذب کنید و فروش تان را در نهایت افزایش دهید. اگر خودتان را با علم روز تطبیق ند رقیبان شما سریع این کار را انجام می‌دهند و در صحنه رقابت شما شکست خواهید خورد. پس با این حساب خواندن این مقاله را جدی بگیرید!

برای مطالعه بیشتر : پست خارجی با پستکس

روش های بازاریابی و تبلیغات

دلایل شکست و پیروزی کسب و کارها متعدد است که ما در اینجا به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد. شما برای جذب مشتری نباید حتماً به سراغ روش‌های بازاریابی و تبلیغات رادیویی، تلویزیونی یا حتی بیلبوردهای شهری با هزینه‌های سنگین بروید! شما با تکنیک‌های مختلف می توانید بقای کسب و کار خود را حفظ کنید.

مشخص کردن هدف

 قبل از هر چیزی اهداف خودتان را از فروش کاملا مشخص کنید. شما باید بر روی بازاری که در آن مشغول به کار هستید درک درستی داشته باشید. باید بدانید چه کارهایی می تواند شما را از رقیب متمایز کند؟ مزیت رقابتی شما چه چیزی است؟ اگر بخواهید به این بازار هدف نزدیک شوید باید از چه راهی اقدام کنید؟ برای رسیدن به این هدف چقدر می توانید هزینه کنید؟ و یا چقدر هزینه نیاز است؟ چه کسانی به خدمات و محصولات شما احتیاج دارند؟

سوال هایی که در بالا مطرح شد را پاسخ دهید. اگر نتوانید برای این سوال ها به صورت شفاف و دقیق جواب پیدا کنید قبل از اینکه اقدام به فروش محصولات و خدمات خود کنید باید روی هدفتان متمرکز شوید. بعد از اینکه اهداف تان را مشخص کردید برای فروش پیش روید.

شناسایی نیازهای مشتری

 زمانی که شما بخواهید محصولی را به مشتری بفروشید یا خدماتی را به او ارائه دهید باید قبل از هر چیزی نیازهای او را شناسایی کنید. اگر بتوانید آن نیازها را شناسایی کنید آن موقع می توانید به سراغ روش‌های بروید که آن‌ها را متقاعد کنید به خدمات و محصولات شما نیاز دارند.

 به طور مثال شما باید به مشتری نشان دهید که اگر از خدمات و محصولات شما استفاده کند چه کاری برایش راحت‌تر می‌شود؟ یا چه احساس بهتری پیدا خواهد کرد؟ یا چه ارزشی به او اضافه می گردد؟

 می توانید به این نکته اشاره کنید که چگونه محصول یا خدمات شما باعث صرفه جویی در هزینه و زمان او خواهد شد؟

 اگر بتوانید جواب برای تمام سوالاتی که پرسیدیم پیدا کنید آنگاه می توانید نیازهای مشتری را به او بفروشید.

اگر بخواهیم مثالی که در بالا مطرح شد را کمی بازتر کنیم می‌توانیم به پستکس اشاره کنیم.

 به طور مثال زمانی که شما بخواهید یکی از محصولات خود را به مشتری بفروشید با استفاده از خدمات پستکس که به صورت درب تا درب است می‌توانید در زمان و هزینه مشتری صرفه جویی کنید. زیرا زمانی که شما از خدمات پستکس برای ارسال محصولات خود استفاده کنید دیگر نیازی نیست که مشتری برای خرید محصول شما به صورت حضوری مراجعه کند و در این شرایط کرونایی سلامتی اش را به خطر بیندازد.

شرکت پستکس با سرویس های مختلفی که در نظر گرفته است کار را برای شما که می خواهید محصول را برای مشتری ارسال کنید بسیار راحت کرده است. به عنوان مثال اگر مشتری عجله داشته باشد شما می توانید با استفاده از سرویس چاپار یا ماهکس در بازه زمانی خیلی کوتاه سفارش را برای مشتری ارسال کنید.

یا حتی می توانید از جدیدترین سرویس پستکس به نام پست اتوبوسی استفاده کنید و در ظرف کمتر از ۳۶ ساعت از شمال شرقی ترین نقطه کشور به جنوب غربی ترین شهر کشور هر محصولی را که می‌خواهید ارسال کنید.

این نکته را در نظر بگیرید که ارسال تمام محصولات در پستکس بصورت درب تا درب است.

در واقع مشتری شما احتیاجی به مراجعه به اداره پست ندارد. تصور کنید این خبر را به مشتری اعلام کنید! به نظر شما با این شرایط فوق العاده مشتری از شما خرید خواهد کرد یا نه؟

برای مطالعه بیشتر : مدیریت مرسولات پستی با استفاده از صنادیق هوشمند تحویل

توجه نشان دادن به مشتری

 زمانی که شما بخواهید مشتری‌های جدید جذب کنید باید به مشتری های قبلی خود توجه زیادی کنید. بازاریابی دهان به دهان باعث آوردن مشتری‌های جدید برای محصولات و خدمات شما می شود. به تمام خواسته های مشتری گوش دهید و برای هر کدام از خواسته‌هایش یک راه‌حل پیدا کنید؛ در این صورت می‌توانید مشتریان جدید برای خود پیدا کنید و مشتریان قبلی تان را حفظ کنید.

زمانی که مشتری متوجه شود محصولات و خدمات شما چه کمک هایی به او خواهد کرد، فروشتان بیشتر خواهد شد.

مشاوره دادن

 زمانی که مشتری بخواهد از محصولات یا خدمات شما استفاده کند ناخودآگاه نگرانی های مخصوص خود را دارد. بهترین کاری که می‌توانید در اینگونه مواقع انجام دهید مشاوره دادن رایگان است. برای هر مشتری چند دقیقه وقت بگذارید تا به صورت رایگان به مشاوره های لازم را دهید تا خیالش از محصول یا خدمات شما راحت شود. سپس خودتان شاهد جلب اعتماد مشتری خواهید شد و کار فروش برای تان در این شرایط بسیار آسان تر از قبل خواهد بود.

امیدواریم با پستکس فروش بیشتر و راحتتری را تجربه کنید.

برای مطالعه بیشتر : آیا پرداخت درب منزل می تواند فروش اینترنتی را افزایش دهد؟

3 دیدگاه برای “چگونه با کمک پستکس فروش را افزایش دهیم؟

  1. شاملو گفته:

    تشکر بابت مطالب عالی ضمن اینکه واقعا از پستکس بخاطر خدمات به روز و عالیش ممنونیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *