بازاریابی اصولی با پستکس

بازاریابی

بازاریابی اصولی با پستکس ! صاحب کسب و کار هستید و از چالش هایی که بر سر راهتان قرار می گیرد خسته شده اید؟ آیا در فروش و بازاریابی محصولات خود با مشکل مواجه شده اید؟ آیا انگیزه کافی برای ادامه مسیر و توسعه کسب و کارتان را ندارید؟

اگر جواب شما به یکی از سوالات بالا مثبت است این مقاله را تا انتها دنبال کنید؛ زیرا راه حل تمام مشکلات و چالش هایی که برایتان در مسیر کاری پیش آمده است پیش ماست!

قبل از هرچیزی از شما می خواهیم که همیشه مثبت فکر کنید.

در زندگی کاری قطعا عوامل زیادی روی شما تأثیر می‌گذارد که نمی‌توانید آنها را کنترل کنید.

این در حالی است که نگرش شخصی شما چیزی است که می‌توانید آن را به خوبی و درستی کنترل کنید. نگرش شما بر نحوه برخورد شما با افراد و رویدادها در تجارت تأثیر می‌گذارد.

انتخاب رویکرد مثبت، مطمئن، مشتاقانه و با نگرش مفید، حتی زمانی که خسته، پراسترس یا نا امید هستید تاثیر مثبتی بر مشتری دارد. اگر بخواهید ادعا کنید که این مشکلات برای شما پیش نیامده یا نمی آید یک تصور کاملا اشتباه است؛ زیرا در هر حوزه ای که مشغول فعالیت باشید این اتفاقات کاملا طبیعی هستند و نحوه برخورد شما با آنها حائز اهمیت است.

حال اگر رویکرد مثبت را انتخاب کنید مطمئن باشید و ما این تضمین را می دهیم که عملکرد فروش شما بهبود پیدا کند و فروش شما افزایش چشمگیری خواهد داشت.

زمانی که شما تصمیم به ایجاد کسب و کار گرفتید قطعا به سراغ کسب و کاری رفتید که از طریق آن بتوانید جواب نیاز افراد مختلف و جامعه هدف های گوناگون را بدهید. اگر در غیر این صورت بوده باشد شما نمی توانید بازاری برای کسب و کار خود پیدا کنید.

به یاد داشته باشید که هر کسب و کاری موفق است که  بتواند برای رفع نیازهای مشتریان قدم بردارد. اگر فکر می‌کنید وظیفه شما درک و حل مشکلات مشتری است، در این صورت یک اعتماد به نفس طبیعی و مفید از خود نشان دهید.

اما مشکل اصلی پیدا کردن آن اعتماد به نفسی است که ما در پستکس و با استفاده از خدماتی که داریم شما را یاری خواهیم کرد تا بتوانید در کارتان با اعتماد به نفس فعالیت کنید.

بازاریابی آسان با پستکس

یکی از شعارهای ما در پستکس این است که با پستکس راحت و با اعتماد به نفس بازاریابی کنید.

حال در ادامه مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه با پستکس می توانید این اتفاق را رقم بزنید.

پستکس خدمات متنوع پستی را به شما و مشتری های شما ارائه می دهد. خدماتی که اگر خودتان بخواهید هر کدام از آنها را در کسب و کارتان پیاده سازی کنید باید هزینه زیادی را متقبل شوید. اما پستکس همه چیز را راحت و بدون هزینه فراهم کرده است؛ تنها کافیست کمی وقت بگذارید و با خدمات ما آشنا شوید.

پست بار

در سرویس پست بار شما می توانید تمام سفارش های مشتریان خود را با بدون محدودیت توسط نمایندگان پستکس جمع آوری و توزیع کنید. در این سرویس استفاده از تمام ظرفیت حمل و نقل ( ریلی، هوایی، دریایی و زمینی) برای شما فراهم است.

شما کافیست به مشتری خود این سرویس را پیشنهاد دهید تا خیالشان از ارسال محصولات شما راحت باشد.

سابکس

اگر صاحب فروشگاه اینستاگرامی باشید و بخواهید یک وب سایت برای ارائه نمونه کارهای خود داشته باشید باید هزینه زیادی در قبال طراحی سایت پرداخت کنید. اما پستکس با کمک سابکس این وب سایت را برای شما طراحی کرده است. شما می توانید تنها با چند کلیک ساده تمام محصولات تان را در سابکس بارگزاری کنید و مشتری برای ثبت سفارش به سایت شما مراجعه نماید و به صورت سیستمی سفارشش را ثبت کند.

در کنار آن می توانند نحوه ارسال مرسوله شان را خودشان انتخاب کنند. زیرا ما انواع سرویس های پستی را با نمایش زمان و هزینه نشان خواهیم داد.

همچنین در پستکس امکان پرداخت هزینه در محل وجود دارد.

این یکی از چالش های هر فرد است که می خواهد محصولی را به صورت اینترنتی بخرد و از واریز هزینه به صورت اینترنتی ترس دارد. با پرداخت در محل این نگرانی را به طور کامل از بین میبرید.

حال تصور کنید این موارد را برای مشتری خود توضیح دهید.

به نظر شما این روند بهترین نوع بازاریابی محسوب می شود یا خیر؟

در مقاله های آتی باز هم درباره سایر خدمات و سرویس های پستکس برایتان توضیح خواهیم داد.

اگر میخواهید استفاده از سابکس را امتحان کنید روی لینک زیر کلیک کنید.

سابکس

امیدواریم با کمک پستکس بتوانید بازاریابی بهتری را برای کسب و کارتان انجام دهید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه بیشتر و آشنایی با پستکس:

پستکس و آشنایی با خدمات و پشتیبانی این مجموعه (قسمت اول)

5 دیدگاه برای “بازاریابی اصولی با پستکس

  1. وحید روشنی گفته:

    پستکس واقعا ایده جالبی داره و مناسب برای کسب و کار های اینترنتی هستش

  2. بهاره عیسایی گفته:

    یا پستکس و سابکس راحت میشه جذب مشتری کرد
    ایده خیلی خوبی داره👌

  3. محمد فلاحی گفته:

    سابکس واقعا خیلی کاربردیه علی الخصوص اینکه یه درگاه پرداخت به مشتری ها میده تا دیگه نیازی نباشه تو اینستاگرام کار خریدشون رو انجام بدم به نظرم هر فروشگاه اینستاگرامی ای باید سابکس رو داشته باشه

  4. نسيم گفته:

    پستكس جامع ترينه ، خلاقانه رو به جلو پيش ميره ،اين يعني حرفه اي بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *