مسیریابی هوشمند چیست ؟

Graphic map of roads

مسیریابی هوشمند چیست ؟

مسیریابی هوشمند به عنوان یکی از ابزارهای سریع و آسان شناخته می‌ شود. این مسیریابی می تواند در شهرهای شلوغ و بزرگ کاربرد زیادی داشته باشد. در مکان هایی که شما شناخت دقیقی از محله ها و کوچه ها ندارید مسیریابی که هوشمند است به کمک شما می آید. با استفاده از مسیر بندی هوشمند شما به راحتی می توانید در هر یک از شهرها سریع ترین مسیر را مورد بررسی قرار دهید. این فناوری می‌ تواند کمک می کند تا فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه های پخش، مکان های مهم شهرها و … را پیدا کنید. هر یک از کسب و کارهایی که ناوگان حمل و نقل با پیک دارند باید از مسیریابی هوشمند استفاده کنند.

مزیت استفاده از این سیستم

 مسیریابی هوشمند به تمامی خودرو ها و موتورسوارها این امکان را می‌ دهد تا مسیریابی اصولی انجام دهند. آنها با استفاده از این سیستم به راحتی متوجه می شوند که کدام راه برای آنها بهتر می باشد. بعد از مشاهده مسیر های متفاوت اولویت خود را در نظر می‌ گیرند و به مقصد می روند. مسیربندی هوشمند به عنوان بهترین راه برای حرکت به شمار می‌ رود. با استفاده از سیستم ها و ابزارهای هوشمند مانند اپلیکیشن ها و سنسورهایی که به اینترنت متصل هستند مسیر بندی هوشمند انجام می گردد. از نظر داده های لحظه‌ای این سیستم بسیار دقیق است.

مسیریابی

مسیریابی دقیق در کمترین زمان

 دوربین های سرعت جاده ‌ای، نقشه ترافیک سطح شهر، بیمارستان ها، خیابان های شهر، کوچه های شهر و … در این سیستم ها در اختیار کاربران قرار می گیرند. با کمک از داده ها به طور معمول زمان رسیدن تان به مقصد تا حد زیادی کاهش پیدا می ‌کند. میزان رضایت مشتری با استفاده از این داده‌ ها به میزان قابل توجهی بالاتر رفته است. استفاده از این سیستم کمک می‌ کند تا سطح ترافیک کاهش پیدا کند. همچنین میزان گازهای گلخانه‌ ای و تعداد سفرهای درون شهری کمتر شده است. این موراد به عنوان مهمترین مزیت های مسیربندی هوشمند شناخته می شوند.

انواع سیستم مسیریابی هوشمند

 زمانی که بررسی می کنید کدام یک از سیستم های مسیریابی هوشمند را مورد استفاده قرار دهید با گزینه ‌های زیادی مواجه می گردید. در فرآیندهای مسیریابی اصطلاحات زیادی به کار می روند. مدیریت هر یک از سیستم های مسیربندی اصطلاحات متنوعی را در این سیستم ها راه اندازی می کنند. شما می توانید بر اساس نوع نرم افزار گوشی خود یکی از سیستم ها را نصب کنید و در هر بازه زمانی که مایل بودید از آنها استفاده نمایید. اصطلاحات متداولی که مخصوص ناوبری می باشند را باید بشناسید تا بتوانید از سیستم های ناوبری هوشمند استفاده کنید.

نحوه استفاده از مسیریابی دقیق

بر اساس صنعت هریک از کسب و کارها امکان دارد تعریف متفاوتی در مورد مسیریابی هوشمند ارائه شود. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد مسیریابی دقیق و  هوشمند اهمیت دارد، این است که نحوه استفاده از آن را به خوبی بدانید. شما باید با نصب اپلیکیشن های مسیربندی هوشمند مبدا خود را ابتدا مشخص نمایید. در واقع سیستم های مسیر بندی هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که به صورت خودکار می توانند مبدا شما را مشخص کنند. پس از اینکه مبدا شما مشخص شود باید در قسمت سرچ سیستم، مقصد را تعیین نمایید. راه های گوناگونی برای رسیدن به مقصد در سیستم مسیر بندی به شما نشان داده خواهند شد.

 سیستم مسیربندی هوشمند بهترین و سریع ترین راه را انتخاب می کند تا شما بتوانید با استفاده از مسیر سریعتر به مقصد برسید. امروزه بسیاری از افراد با استفاده از سیستم های مسیریابی هوشمند توانسته اند در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند. مزیت های مسیر بندی هوشمند نسبت به دیگر سیستم ها بیشتر است.

مسیریابی

مسیریابی دقیق

مسیریابی هوشمند برای رساندن بسته های پیک در گذشته افراد برای اینکه پیک را به مقصد برسانند.باید از افراد زیادی آدرس را می ‌پرسیدند تا به مقصد برسند. امروزه مسیر بندی هوشمند به عنوان بهترین روش برای رسیدن به مقصد شناخته می‌ شود. مسیریابی هوشمند کمک می ‌کند تا بسته پیک در کمترین بازه زمانی به مقصد برسد. بسیاری از افرادی که برای ارسال بسته های پستی آدرس دقیق مقصد را ندارند از سامانه های متفاوت مسیر بندی هوشمند استفاده می کنند. هر یک از سیستم های مسیر بندی هوشمند را روی گوشی خود می ‌توانید نصب کنید تا از مزیت های سیستم ها استفاده نمایید.

با مراجعه به سایت پستکس میتونید از خدمات نوین پستکس در ارسال مرسولات به وسیله مسیریابی دقیق و هوشمند استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *