همه گیری کرونا در سالهای اخیر باعث کاهش چشم گیر ارزش فعالیت های لجستیکی در دنیا شده است. به طوری که ارزش آن از 7،641.2 میلیارد دلار در سال 2017 به 5200 میلیارد دلار در سال 2020 تنزل پیدا کرد. لیکن صنایع تجاری از جمله تجارت های الکترونیکی و مراقبتهای بهداشتی و دارویی توانستند تاثیری […]
هر چند خدمات پستی صرفا سرویسی برای ارسال اقلام مجاز به مقاصد دور یا نزدیک است، لیکن مرسولات همواره جنبه تجاری یا مصرفیِ صرف ندارند، بلکه میتوانند بیانگر عمیق ترین احساسات و عواطف انسانی باشند. پستکس نیز در همین راستا و به جهت التزام به بهبود روابط انسانی و اجتماعی، با ارائه سرویس کادوکس در […]
مشتری، فلسفه وجودی هرکسب وکاری را تشکیل میدهد و بدون حضور مشتریان، عملا هیچ فعالیت اقتصادی نمیتواند شکل بگیرد و حیات خود را ادامه دهد. ازاین رو «مشتری مداری» یکی از رهیافتهای مهم ونوین مدیریت است. بی شک فعالین ارائه دهنده خدمات پستی نیز، بدون توجه جدی به موضوع «مشتری مداری »نمی توانند توفیقی در […]