باتوجه به استفاده روز افزون از سرویس پست، برای جابجایی بسیاری از کالاها، جا دارد که شرکت های متولی، با تولید محتوای کاربردی، سواد پستی جامعه را بالا ببرند. بدین ترتیب از سویی کیفیت در تعامل بین شرکتهای مربوطه و مشریان ارتقا مییابد و از سوی دیگر امکان سوء استفاده از افراد، ارسال ممنوعات پستی […]
اگر عصر حاضر را عصر تجارت الکترونیک بنامیم، پر بیراه نگفته ایم. رشد و توسعه زیرساخت های الکترونیکی از جمله شبکه های اجتماعی، عملا انسان امروزی را به این شبکه جهانی وابسته کرده است. در روزهای اخیر، تنها با چند ساعت اخلال در شبکه های واتساپ و اینستاگرام، در مجموع، میلیون ها دلار زیان، نصیب […]
انتقال تجربه از توزیع کنندگان و خدمات پس از فروش به تولید کنندگان ، با همافزایی اطلاعات میان مجموعۀ تولیدکنندگان این محصولات، کمک میکند تا آنان با درکی واقعی تر، مراحل تولید را برای افزایش ضریب نفوذ در بازار بهینه سازی کنند. مزیتهای یگپارچکی اطلاعاتی ایجاد یک چرخهی نظاممند در روند تولید محصول ، از […]