بنگاههای فعال در صنعت پست لجستیک با این خطر راهبردی مواجهاند که در دوران شکوفایی تقاضا، از مدیریت رضایتمندی و ارتباط با مشتریان غفلت کنند و فرصت برآمده از همهگیری کرونا به سادگی از دست رفته، یا حتی با ظهور رقبای تازه نفس در این بازار پرظرفیت، تبدیل به تهدید شود. بازار یابی و مدیریت […]
کوریر سرویسها (پیکهای موتوری) و استارتآپهای لجستیک شهری ، همسو با تحولات ناشی از شیوع کرونا، علاوه بر تاثیراتی که در مقیاس کسب و کارهای خود پذیرفتند (فارغ از نتایج اقتصادی آن بر رشد یا کاهش خدمات خود)، مسوولیتهایی را هم در برابر شرکای کلیدی خود اعم از کارکنان، مشتریان و عموم جامعه بر عهده […]
وجود جدیدترین تکنولوژی های دیجیتال از جمله اپلیکیشن های خودکار iBeacon سرویس های پستی در سراسر سطح دنیا را به طور قابل توجهی بازسازی کرده اند. این اپلیکیشن ها مسیر را برای سرویس های جدید هموار ساخته و برخی از مشکلات تدارکاتی را برای شرکت های تحویل و مشتریان رفع می کنند. اپلیکیشن iBeacon چیست؟ […]
برای توضیح ساده در این مورد باید گفت پردازش ابری یعنی نگهداری و دسترسی به دادهها و برنامهها بهجای اینکه فقط به رایانهی شما محدود باشد، در سراسر اینترنت دردسترس قرار بگیرد. استفاده از پلتفرمهای ابری در سیستمهای مدیریت یکپارچه لجستیک، نه فقط جریان دریافت داده از فرآیند و عملیات لجستیک را تقویت و تسریع […]
پستی باکس فراتر از یک سیستم لاکر در مرکز شهر هلسینکی، یک نقطۀ اتصال فیزیکی میان فعالان تجارت الکترونیکی با مصرفکنندگان است. این فضای فیزیکی، درواقع، آزمایشگاهی است برای آزمایش ایدههای جدید در زمینۀ تجارت الکترونیکی. پستی باکس، یک نوزایی است «پستی گروپ» (Posti Group) اصلیترین اپراتور پست فنلاند ، قرنهاست که بخشی از زندگی […]