روش‌های مختلف پرداخت در محل و مزایا و معایب آن‌ها

روش‌های مختلف پرداخت

روش‌های مختلف پرداخت در محل و مزایا و معایب آن‌ها در تجارت الکترونیکی، فرآیند پرداخت در محل اهمیت زیادی دارد. مشتریان ممکن است ترجیح دهند که به جای پرداخت آنلاین، پرداخت خود را در محل فروشگاه انجام دهند. در این مقاله، روش‌های مختلف پرداخت در محل و مزایا و معایب آن‌ها بررسی می‌شود. 1. نقدی: […]

نقش پست و رهگیری در تجربه مشتری بهتر

رهگیری پست

نقش پست و رهگیری در تجربه مشتری بهتر در دنیای تجارت الکترونیکی، تجربه مشتری یکی از عوامل کلیدی برای موفقیت کسب و کار است. پست و رهگیری محموله‌ها در این فرایند نقش مهمی را ایفا می‌کند. یک سرویس حساب شده و کارآمد می‌تواند به بهبود تجربه مشتریان و افزایش رضایت آن‌ها کمک کند. در این […]

پست الکترونیکی در سرویس‌های تجارت الکترونیکی: فواید و راهکارها

پست الکترونیکی در تجارت الکترونیکی

مقدمه: در عصر ارتباطات الکترونیکی، پست الکترونیکی یکی از ابزارهای ارتباطی اساسی در سرویس‌های تجارت الکترونیکی است. این ابزار به کسب و کارها امکان ارسال اطلاعات مربوط به سفارشات، تغییرات قیمت، تبلیغات و اخبار ویژه را به مشتریان می‌دهد. در این مقاله، به بررسی فواید استفاده از پست الکترونیکی در سرویس‌های تجارت الکترونیکی و راهکارهای […]

آموزش ارائه کد رهگیری پست های بین المللی

کد رهگیری پست های بین المللی

آموزش ارائه کد رهگیری پست های بین المللی برای پیگیری کردن مرسوله های پستی بین المللی می توانید از کد رهگیری استفاده نمایید. تفاوت کدهای رهگیری بین المللی با داخل کشور را باید بشناسیم. کد های بین المللی ۱۳ رقمی هستند. در صورتی که کد های داخل کشور ۲۴ رقمی می باشند. کدهای رهگیری بین […]

هزینه پستی در روش پیشتاز از نظر نوع مرسوله

هزینه پستی

هزینه پستی در روش پیشتاز از نظر نوع مرسوله یکی از مهمترین نکاتی که در مورد هزینه پستی اهمیت دارد بررسی نوع محصولات پستی می باشد. بسیاری از افراد بسته بندی های متفاوتی را آماده می ‌کنند و به مقاصد متفاوت ارسال می نمایند. شما برای اینکه بتوانید هزینه مربوط به ارسال انواع بسته ها […]

استفاده از کد رهگیری برای پیگیری بسته های پستکس

پیگیری بسته

استفاده از کد رهگیری برای پیگیری بسته های پستکس یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان استفاده از کد رهگیری به آن اهمیت می دهند این است که نحوه استفاده از آن را یاد بگیرند. بعد از ارائه دادن هر یک از بسته های پستی به سامانه پستکس کد پیگیری را می توانید دریافت کنید. […]

انواع روش های پست برای ارسال بسته

انواع روش های پست

انواع روش های پست برای ارسال بسته شما می توانید هر یک از بسته های پست خود را با استفاده از روش های گوناگون به مقصد ارسال کنید. انواع محصولات مانند پوشاک، پاکت، محصولات حاوی مایعات، محصولات شکستنی و …. را می توانید با استفاده از روش ‌های استاندارد به گیرنده ارائه دهید. کارشناسانی که […]

انواع فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی

انواع فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی

انواع فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی فروشگاه ساز و شبکه‌ های اجتماعی انواع متفاوتی دارد. زمانی که شما قصد طراحی فروشگاه آنلاین دارید باید از سیستمی استفاده کنید که فروشگاه را مدیریت کند. در این سیستم می‌ توانید محصولات را وارد نمایید و موجودی انبار را به طور کامل مشخص کنید. سفارش های مشتری […]

مزیت های استفاده از سامانه پست بار

پست

مزیت های استفاده از پست بار امروزه شرکت های زیادی به عنوان پست بار فعالیت ارسال مرسوله را بر عهده دارند. این شرکت ها مایل هستند با ارائه دادن خدمات گوناگون مشتریان بیشتری را پیدا کنند. بسیاری از موسساتی که در زمینه ارسال کالا فعالیت می‌ کنند با در نظر گرفتن تخفیفات مناسب برای مشتریان […]

رصد سفارشات در موقعیت های مختلف در پنل شاپکس

  شاپکس

آیا با استفاده از شاپکس امکان پیگیری و رصد سفارشات وجود دارد پنل شاپکس به عنوان یک پنل پستی پیشرفته این امکان را برای کاربران خود به وجود می آورد که به سادگی مرسولات خود را به ثبت برسانند. با استفاده از این قابلیت افراد میتوانند به سادگی همه فرایندهای ارسال مرسولات را که شامل […]